27 Şubat 2012 Pazartesi

Simitci

Biz gurbette yasayanlar boyle iste simite bile hasret yasiyoruz
Neyseki bir tane simitci acilmis ama tabiki yine Dubai'de Grrrr!
Neyse gecen Deniz'den son kurtulan bir simidi yeme sansim oldu, pogacalarim ve profetrolum ic edilmisti, nasil sinirlendim anlatamam size, Deniz'e bildigin afra tafra yaptim, rejimi bozdugumun ertesi gunu pogaca ve simit hayaliyle ise git ve bana ben onlari yedim benimkileride Berkin yemis demez mi? Inanin beynime kan gitti, cildirdim tek kelimeyle, neyseki bir tanecik simit kalmsi, onuda Deniz'in gozleri onunde peynir esligi ile yedim, bir gram vermedim, bir kac kalan susam kirintisini yaladi benden sonra kalan, haketti ama...
Neyse buda yerin tarifi , belki bir gun giderim pogacasini da denerim, guya profeterol pek basarili degilmis, zaten Inci'den baska hic bir profetrol beni kesmiyor.


Yer tarifi daha once verilmisti ama hic oyle Marina walk'da falan degil yer. Bir ust sokakta kaliyor. Ben Springs den gittigim icin oradan tarif edeyim, Dubai marina'ya girdiniz, ilk isiklar Spiney'e iner, sonraki Sturbucks'a iner son giriste Metro'dan hemen onceki giris, yani 3. giris oluyor. Girdiniz, soldaki sokaga girin, solda 50-60 m ileride...
Bende orayi burayi cok bilmem, bu sekilde cok kolay geldi bana...

Dubai tarafından , Dubai marina mall a gider gibi gidiyorsunuz.Dubai mall a
gelmeden,Emaar drive yolu (marina mall un onundeki yol)ilerlerken sagda
Grosvenor House otelinin okunu goreceksiniz,o okdan girip,hemen yine ilk saga
dondugunuzde,biraz ilerde yine yolun sag tarafinda kocaman
simitchi tabelasini goreceksiniz zaten.
karsisindaki insaat alaninda otopark var,park edebilirsiiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder