28 Şubat 2012 Salı

Benim minik jockey'im

Simdilik ana hatlari ile daha sonra yazacagim konular


Sena ishal oldu 10 gun once, doktor gozumu korkuttu neyseki gecti tam istahi yerine geldi derken uc gun once ateslendi ve hala cok aci cekiyor bogazi agriyor, ates dusmek bilmiyor, su anda hala hasta bebegim:-( 


Sena ozgur ruhlu parkta hic arkadaslari ile takilmamis, okulun parkta piknigi vardi bizim kiz sinifi beraber takilirken ozgur Willy gibi deli danalar seklinde dolasmis parkta ustunede kakasini yapmis, super olmus
tuvaletini yapiyor altina,
cis kaka ne gelirse, disarida cisim var kakam var olayini genelde altina yaptiktan sonra soyluyor bu aralar, eglenirken onu kimsenin veya hic birseyin engel olmasina izin vermiyor yani ve bizleri rezil ediyor...

Aksamlari yataginda uyuyor artik ama gece 10 kere aglamalar, ruyasinda ses cikarmalar, bazen kalkmalar, cisim var, sut, su istemeler. Neyseki annem idare ediyor ve ben misil misil uyuyabiliyorum, ama hasta oldugu icin son 3 gundur ben de onunla yatiyorum...
Ruya goruyor kotu kotu,  agliyor ruyasinda oyle tatli bir sesle agliyorki icin parcalaniyor. Dun Finding Nemo'yu izlemisti dun gece ruyasinda fish diye agliyordu.

Sonra ses tonu cok tatli, daha cok bicir bicir konusmasi icin sabirsizlaniyorum, keske sesini daha cok kayit edebilsem, bu konuda cok kotuyum, G'sin departmani ama video kameraya dokunmuyor bile artik...

Gecen okul onlari Pony bindirmeye goturdu, fotolar sahane, kizim hic kokrkup aglamamis guya ama yabanci adamlarin elinde korkmamasina imkan yok ama hosuna gitmiski durmus ve fotolarin hic birinde aglamiyordu! Cok tatli olmus cok yakismis sapkasi, at ustunde de tam bir profesyonel gibi, yerim ben onu...

Tekrar ediyor soylediklerimizi papagan gibi...
Arapcayi unutmamis, Meseret’i anliyor hala tatil donusu, Mesi 35 gun tatile gitmisti ben kesin unuttu demistim ama anliyor hala...

Okul isi fena gidiyor, neyseki Al Muna'dan kabul aldik, bakalim sirada GEMS ve Brighton var...

Gecebn dusunuyordumda dogumgunlerine harcadigimiz paralar bir servet olma yolunda!
Onceden hediye depolayan bir psikopat oldum, iyi bir hediye gorunce aliyorum, nasilsa lazim olur diye aynen oluyorda...
Kiz- erkek olmasina gore ayri hediye al
Yas grubuna gore ayri hediye al
Hem guzel hem de cok pahali olmayan hediye seciminde nasil uzman olunur bunlarin master'ini yapiyorum


Iste tatli Jockey'im










Hiç yorum yok:

Yorum Gönder