20 Şubat 2012 Pazartesi

Dukan Diyetim

20/Subat/2012

Bugun rejime basladik annem ve ben!!! 61.6 kiloydum sabah tartildigimda. Bakalim hayirlisi,  insallah 1 ayda en az 5 kilo verebilirim   Veeeee dun Spinneys’de oat bran buldum!!! 3 paket aldim,oat bran (yulaf ezmesiymis) bulamasaydim baslamiycaktim belkide, o onemli bir malzeme, hem beni tok tutmak icin lazim, hem bagirsaklarimi calistirmasi icin hem de pogaca ve kek hatta krep yiyebilmek icin lazimdi. Sabah sadece onu ve yogurt yedim, simdide diet kolami iciyorum ve arada bol bol su… 1.5 kasik koydum ama yarisini sakladim yiyemedim hepsini Simdi 3 gun atak yapcagiz, ertesi gun yani 4. Gun protein+sebze sonraki gun sadece protein ve boyle devam edecegiz Arada yaramazlik yaparsak ertesi gun veya 2 gun atak (ama yapmiycam yaramazlik insallah ,bir ay zaten) Ve yayla corba tarifini deniycem yarin. Hadi bakalim, lahana diyetine benzemesin de buda, ne feciydi, 3 gunde psikolojim cokmustu ve bir daha rejim yapmaya tovbe etmistim ama Dukan’a kayitsiz kalamadim. Yanima yumurta, tuna baligi,karides ve salam aldim 98% fat free Bu arada sutlerin uzerinde yuzde kac fat free oldugu yazmiyor Ben de low fat aldim, umarim olur, zaten cok icmeyi dusunmuyorum, gunluk max 200 ml icebilirmisim zaten. Dun aksam eve 11 de geldim, alisveris yaptim, carefour ve spinneye gidip bir kac gunluk yemegimizi hazirladim, belim feci tutlmustu, neyseki bu Sabah daha iyiyim amcak belim hala sakat,  insallah hemen iyilesirim cunku spor yapmam lazim her gun en az yarim saat. Bu aksam yoga var bakalim nasil olacak, insallah soyle bol bol terliyebilirim ama bu bel ile sanmiyorum hareketlerin cogunu yapabilecegimi. Bizde nefes egzersizi yapariz bol bol. Ayrica her gun 10 dakika nefes egzersizimi de yapacagim. Hem kalori yakmakta hem ne metabolizmami hizlandirmakta ise yariyor ustune panic ataga iyi geldigini soylemem gerek yok sanirim! Bu diyetin bir digger buyuk onemide kendimi discipline sokmam, bir seyi kafama koydum ve basardim demek istiyorum, ve bunu basarmaya cok ihtiyacim var. Iste zayiflamam ve bu diyeti basariyla bitirebilmem icin sebepler;
1-      Alisverise ciktigimda kendimden nefret etmiyecegim ve moralim bozulmayacak
2-     Her gun ne giycem derdimden kurtulcam, zayiflayinca dolabimda duran tum kucuk beden kiyafetleri giyebilecegim
3-     Sadece ama sadece zayif kadina her giydigi yakisir!
4-     Mr. G’de yillardir sikayet ediyordu, onu mutlu edecegim
5-     Kizim Sena annem guzel, bakimli ve azimli diyecek ve ona iyi bir ornek olacagim
6-     Ayakkalarim kuculcegi icin su an her 38 ayakkabinin icine giremedigim icin tekrar 38 numaraya donecegim
7-     Surekli kendimi kotu hissetmeyecegim, kafamin bir yerlerinde bu konu beni yiyip bitirmeyecek
8-     Bodrum’a gidince moralim bozulmayacak, insanlarin biraz kilo ver, yada aynisin gecen seneye gore iyi kilo almamissin ama altinda kilo almamissin ama vermemissinde yatan gizli elestirilerine magdur kalmayacagim
9-     Sonra Turkiye’ye gittigimde keyifli bol alisveris yapabilecegim
10-  Varislerimide iyi gelecek, ve tabiki daha saglikli bir insan olacagim ve hem fiziksel hem de ruhsal anlamda  

Bu diyete baslamama sebep olan, yardimci olan Lemis ve onun engin bilsisi icin cok ama cok tesekkurler, diyet yaparak 15 kilo verdi, hala vermeye devam ediyor. Kafasina koydugunu yapan azimli ve becerikli bir arkadasim, umarim bende senin izinden devam edebilirim.   Yarin Sabah tartildigimda soyle bir kilo vermis olsam ne guzel olurdu… Her sabah o tartiya cikmak cok keyifli olacak (uzerinde surekli azalan rakamlar oldugu muddetce!)

Hala 20 subat saat 21.00 ve ben diyeti birakma noktasia geldim bile, tanrim diyet yaparken aklim fikrim herseyim yemeklerde oluyor beni, yiyemecegim seyler kafamda beynimde, ben neyime guvenip bu diyete basladim?

Bu arada 1 saat yoga yarim saat kardiyo yaptim, cokda iyi gidiyor ama icim de gidiyor...
Veee yarin dogumgunum, pastalar yemekler, yarin artik kesin birakirim diyeti, lahana diyetinden bile once pes ederek...

Moralim bozuk yani, direnc kiriliyor
Keske dogumgunumden sonra baslasaydim, daha realistic olurdu, annem de birakma asamasina geldi
Berbat durum yani, dokulduk, yuh :-)


Anne:
20/02/2012         72.6
21/02/2012         73.9

Ben:
20/02/2012         61.6
21/02/2012         61.1

20/02/2012
Yediklerim:
3 kasik Yogurt+oat bran 1.5 kasik
Salam (4 dilim)
1 can Diet kola
Karides
Peynir (kucuk bir miktar)
Tavuk ciger
50 gr sut
Bir catal salata (curry soslu havoc ve lahana salatasi Mesi’nin cok severim, bir kasik aldim dayanamadim)
Bir kasik mangustin (Sena’ya yedirirken canim cekti)

Spor: 1 saat yoga
30 dakika kardiyo

21/02/2012
Yediklerim:
1 sise zero coke
Sugarfree sakiz cignedim
Bir temek kasiktan az oat brean+2 buyuk kasik yogurt
3 dilim buyuk tavuk slam
Bir parca balik ve biraz ciger

Gunduz iste sorun yokta eve gidince canim baska seyler eckiyor. Bugun dogumgunum onca pastaya nasil hayir diycem bilmiyorum

Spor: 30 dakika kardiyo (sabah yaptim)


Egzersiz

20/02/2012
1 saat yoga (aksam)
31 dakika kardiyo (aksam)
3.60 km- 230 kalori

21/02/2012
31 dakika kardiyo (sabah)
4 km -352 kalori

22/02/2012
31 dakika kardiyo aksam 
4km-350 kalori

22 Subattada zaten vazgectim ve biraktim diyeti. O gun egitim vardi Crwon Plaza Yas Island'da aman yemekler ne guzeldi, oglene kadar bir  yumurta ile idare ettim ama gel gorki lunch da kayafi yedim, aslinda yine cok yememistim ama aksam birde cok acikinca yemeseydim bence ben yine diyeti bozmadan devam edebilirdim ama olmadi.
Yiyemedigim hersey gozumde buyudu, onsuz yasayamam moduna girdim, ve iki gunluk suren diyetim sonunda hala ac bir sekilde her yemege tatliya saldirmaktayim...! Yani tovbe diyet sana !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder