7 Şubat 2012 Salı

Kizimin yeni yatagi

Yok valla gormemisin yatagi olmus durumu degil kesinlikle
ah ne cektim ben bu yatak meselesinden
Kisaca aylarca kizim benimle benim yatagimda yatti ve ucumuz rahat yatamadigimiz icin G yatagimizi terketti, Sena ile koca yatakta yine uyuyamadim rahat rahat cunku kurtlu hic durmuyor, gidip gelip dibimde tunuyordu.
Ustunede gordugu ruyalar, cikardigi sesler yuzunden uyuyana askolsun.
Uykusuz gecen, odama hirsiz gibi girdigim, kitap okumayi unuttugum aylardan sonra ona nihayet yatak aldim ama alana kadar akla karayi sectim, nerden bilcektim meger bu isin en kolay kismiymis, asil sorun yatak (mattress) olacakmis.
Yatagi aradim AD'de bulamadim, Dubai'ye dittik, iki yatak arasinda cok feci kararsiz kaldim, sonunda icimin sinene (tabiki ikibucuk kati fazla olana|) karar kildim.
Ohhh sonunda karar verdim diye sevindim, silte,dosek artik ne deniyorsa olayinida yine en iyisinden AD'de alirsam bitti bu is derken, meger 137 by 200 olan yatak olcusunu bana 140-200 diye soylemisler gerizekali Pottery Barn calisanlarinin aptalligi yuzunden yatak kadar pahali aldigim siltenin, yataga buyuk geldigini duyunca kopurdum, ustelik o yataga karar verene kadarda 2 hafta gecmisti.
Ilk begendigim yatagin out of stock oldugunu ogrendim, sonra dolas dolas icime sinen bir yatak bulamadim, en sonunda iki kati pahaliya karar verdik geldi ve yataga buyuk geldi!
Haydaaa gelde kafayi yeme, sonra olctuk yatagi  137 cm, 140 degilmis.
Aradim PB'ni evet bizim yataklar bu boy dediler, peki o zaman sizden alayim
sorry out of stock dedi! ne zaman gelir dedim, bir ay dedi!
sonra bagirdim cagirdim, belki 2 haftada gelir dedi
Yatak gelince buraya gelip odemeniz gerek dedi, odemek icin Dubai'ye gitcekmisiz
Sonra yatak geldi ve adam bana bu arada size bir sey soylemeyi unuttum, yatak boyu 137'ye 190 demez mi!
niye dedim?
E bizim yataklar bu boy diyor!!!?
Madem oyle yataga gore dosek yap manyak misiniz niye kucuk dosek satiyorsunuz diyorum, bizde oyle diyor, niye yatagi alinca bunlari soylemiyorsunuz diyorum, mal mal kaliyorlar
Neyse bir kac yeri aradim, sadece bir yerde 137 by 200 cm varmis ama uc ay sonra gelirmis yada baska bir yatak varmis 8,500 dirhemmis! oha dedim ve elim mahkum 137-190 kucuk metrisi aldim...
Odemek icinde birinden rica ettim, burnumdan getirdi, once ben oderim ne demek dedi, sonra aradi beni bunu bugun yapsamam, 3-4 gun sonra yapsam olur mu dedi, yok olmaz dedim, G. 'da kalkti gitti Dubai'ye, daha yola cikali 20 dakika olmadi bu cocuk aradi, mahcup, kirk yilda bir sey istediniz, ben yoldayim gidiyorum yatagi almaya dedi, bende gerek yok G yolda dedim, aman sakin gelmesin ben alcam, lutfen yaomayin dedi, G'i ara dedim, bizimkisi hayir diyemedigi icin, tamam ben yine Dubai'ye gitcem zaten yoldayim ama madem istiyorsun sen git yatagin parasini ode bende Mirdif'e gecmeden Dubai malldan donerim demis, aaa aksam oldu, Pottery Barn aradi, kocaniz hani geceleckti hala gelmedi odemeye demez mi!!! aradim cocugu, ee ben simdi gidiyorum, isim cikti dedi!!! nasil yani aradiginda ben yolsayim demedin mi? G'i geri cevirtmedin mi, evet isim cikti simdi gidiyorum dedi, ve suphanallah dedim susudum. yarim saat sonra bu cocuk yine aradi, ben park yeri bulamiyorum , ne yapacagim???cok kalabalik yarin alsam olur mu diye utanmadan beni aradi, delirdim, G' Dubai'de bu arada, illaha ben gitcem diye cocugu goturmedi magazaya, bizim adamda hayir diyemedigi icin aksam olmus hala yatagin parasi odenmemis, odenecekde, bilmem kac gun sonra delivery olacak.
Bende dedimki o cocuga, sen don git anam evine, G orada ben ona aldirtirim, oda bana e oda bulamiyacak otoparkta yer dedi, bende dedimki, oyle bir bulurki, gerekirse iki km uzaga park edecek ama o yatagin parasini bugun odeyecek diyince baktim 5 dakika sonra text message atmis bana, parkta yer buldum diye (tabii bu arada hem ona hem de G'a bayagi zor anlar yasattigimi soylemek zorundayim)
Yok dedim olmaz, onun parasi bugun ode- ne- cek, gerekirse 2 mk yurunecek diyince isler halloldu.
neyse mesaji aldi her iki tarafta, parasi odendi ve uc gun sonra geldi yatak
Neyse kizim o gunden beri yataginda uyuyor ve cok mutluyuz ailecek, kocam yatagina dondu, odamda isigi aciyorum, kitap okuyorum, kocama sariliyorum.
Cok cektim ama degdi neyseki
Iste yatak meselesi bu, bu kadar sansiz olabilirdik, paramizla bu kadar rezil olabilirdik ama ne yapalim, sonu mukemmel olmasada iyi oldu

Iste o meshur yatak...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder