11 Aralık 2011 Pazar

Biberon

Kizima biberonu biraktirmaya calisiyorum son iki uc haftadir, bir ara bardak ve pipetle icer gibi oldu ama sonra baktim anne bebe sut diyor biberonu gostererek yani biberondan icmek istedigini soyluyor, ben de kiyamiyorum, ayrica bardakta verince bitene kadar dokmesin diye yaninda duruyorum , yvasta iciyor deliriyorum isime geliyor biberonu eline tutusturmak ama sagligi icin birakmam lazim, bugun (dun) iki biberonunu cope attim, bir tane cam olani biraktim, onuda atmam gerekecek galiba cunku dun yine biberonundan icti.

Hala aksamlari bez olayina, ve biberona devam ediyoruz, ustelik yuzerkende bezlemek zorundayim, hic hosuma gitmiyor bu durumlar, bakalim umarim annem gelince hepsinde bir gelisme kaydedecegiz...

veee annem geliyor insallah ayin 24 'unde, cok mutluyum...

36 yasimin sonlarini yasarken hala cocugum ve umarim cocuk kalabilmek icin annem hayatimizda daha coook uzun yillar kalir. Kiziminda benimde ona cok ihtiyacimiz var, ikiyi varsin annecim...

2 yorum:

  1. Bir de buradan gozunaydin :) Cidden annelerimiz ve manevi destekleri ve hemen cocuk olup simarabilme sansimiz olmasa ne yapardik bilemiyorum.

    Cok takilma Senanin biberonuna bezine de... Hepsi yavas yavas olur ;) Birak seviyorsa sutunu biberondan icsin. Dunyanin sonu degil ya...

    Optum...

    YanıtlaSil
  2. oohhh ne guzel seni hemen sanal alemlerde gormek... cok sagolasin, dogru haklisin, hep Sena pipetle icmeyi beceremiyor, Sena hala bardaktan icemiyor, Sena bilmem neyi hala yapamiyor diye uzuluyordum hepside oluyor eninde sonunda, her BIDIGIN kendi zamani var ne yapalim benimkisi biraz geriden geliyor ama olsun, haklisin, zaten bilgeydin simdi uc cocukla sen bence kitap falan yaz:) hala inanamiyorum cocuklarin dogduguna, canli gormem lazim galiba inanmam icin, tebrikler tekrar, bir an once evlerine kavussunlar optum

    YanıtlaSil