11 Aralık 2011 Pazar

Allah dusmaninin bile kalitelisini versin

Boyle bir laf vardir, cok dogrudur
Tabii en guzeli dusmaninin olmamasi ama o kadar cok 'sick'  'mentally ill' insan varki, sen ne yaparsan yap birileri gelir bulur seni ve sana dusman olur...
Bazi insanlar icin uzuluyorum gercekten, ne kadar 'bitter', ne kadar nefret ve kin dolu, kusacak ne cok ofkesi var...
Kusuyor, satasiyor, kufrediyor ve hala kendisini iyi hissetmiyor, farkinda degilki sorun insanlar degil ta kendisi...
Ve ben 36 yasindayim ve hala ogrenmiyorum!!! hala!!!
insanlara hemen guvenmemem gerektigini, kendim gibi gormemem gerektigini, ilk izlenim herzaman dogru olmasa bile ona bir kulak vermemi ve asla ustunu kapatmamam gerektigini...
sonra baskasina yaptigi bir hareketin aynisini gunun birinde banada yapacagini... Aslinda bunu gordugum icin cikardim bazi kisileri hayatimdan ama ilk basta bir kac olayda anlamistim keske o zaman yapsaydim ve daha conflict'ten uzak bir sekilde yapsaydim...

Valla bazi insanlar insan sarrafi, ben degilim maalesef...
A wise woman bana nasil biri bu kadin demisti bende salak gibi savunmustum hatta kendisini onyargili bulmustum, hay salak kafam...

yok ben ogrenemiyecegim bu isleri, bu salaklikla daha cok cirkin insan hayatima girer cikar benim...
kendimi bu duruma dusurdugum icin cok kizginim kendime,
insanlari sev, oldugu gibi kabul et felsefem yerle bir olmus durumda, yok herkesi sevmemek lazim, bazilari kendilerini bile sevmiyor ben neden sevmek icin mucadele verecek misim? hakikatten mucadele verdim resmen, sonra kabak basima patladi ve cok cirkefce, cok basit, seviyesiz, agzimi acik biraktiran bir tepki gordum...

Alllahim sen beni korumasan bile (aptal oldugum icin) guzel ailemi koru ve bu kotu insanlari kendi elimle ailemin icine sokmami engelle!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder