19 Aralık 2011 Pazartesi

Bade Iscil

Bade Iscil'i ben ilk Ezel dizisiyle tanidim simdi de Kuzey ve Guney'de oynuyor
Meger herkes zaten Mahsun Kirmizigul'un bebe sevgilisi diye taniyormus, 15 yasinda onun sevgilisi olmus!!! Mahsun 30 yasindaymis

Sok oldum ve hayal kirikligina ugradim ama bu onun hala cok guzel ve cok tatli oldugu gercegini degistirmiyor.

Erkek olsam pesinden giderdim kesin bu kizin, Mahsun'da da iyi zevk varmis ama zavalliyi aldatmistir kesin kac kez, daha gecen local is arkadasim onunla Londra'da bir hafta sonu gecirdigini soyluyordu bir arkadasiyla beraber.
Bodrumda tatil yaparken kiz arkadasiyla tanismislar, Mahsun'da bunlari London'a alip goturmus, harika bir otelde iki oda ayirmis, benim arkadasim da arkadas kontenjanindan bedeva tatil yapmis, Mahsun arkadasiyla ask yasarken...

Buda Nilgun'un magazinsel yani, boyle seylerde duyarim bilirim... gecte olsa...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder