29 Ekim 2011 Cumartesi

Melodie & Sena

Uzun bir aradan sonra Melodie'yi gorduk, cok tatliydi yine , yerim ben onun yanaklarini
Birbirlerini cok sevdiler, Sena hemen onlardan ayrilinca bebek nerde? diye sormaya basladi.
Sonra yolda Lala (Sara) nerde demeye basladi, onuda ozlemis, gecenlerde de Mesi'ye gore telefonda konusma taklidi yapip Bora diyormus, Bora, Lala nice mi diye soruyorum yes diyor, okuldan arkadasinin ismini verince no nice diyor nedense cok komik.
Rach'in dedigi gibi kavga etsenizde bir araya gelip oynayacaksiniz kizlar baska careniz yok:)

Mekan Radisson Blu, Yas Island (bu otelide iki haftada ucuncu ziyaretim oldu, haftaya yine egitim var)

-Sena bu kaydiraktan kaydikca anne push diyip durdu, onu itecekmisim, artik mai yerine water diyor, sems diyor gunes nerde diyincede anliyor ve gosteriyor, bir iki dort diye sayiyor, sonra 10'a kadar ingilizce saymayi ogrendi artik. Say diyor, baba say diyor sonra ucte onu havaya firlatiyor babasi denizde cok hosuna gidiyor, tekrar say again diyor. Birde battaniyesine pi demeye devam ediyor, tirnaklariyla onunla oynamayi cok sevior ve onu cok rahatlatiyor, gecende 3D izledigi filmeden kalan gozluklerle oynarken bana sinema deneyimini anlatmaya basladi, tek anladigim BIG TV oldu gerci.-






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder