12 Ekim 2011 Çarşamba

11 Ekim 2011, kizim neler soyluyor ve yapiyor

Kizim bu aralar neler soyluyor

Artik papaganlasmaya basladi,soyledigim kelimeleri tekrar eder oldu
okul, tas, see you, fun city,deniz, camel, peki,oku ve aklima gelmeyen bir cok kelimeyi soyluyor
sanki dili cozuldu cozulecek, nihayet!
dun gecede onunla yatakta keyif yaparken, okul nice mi diye sordum no nice okul dedi bana, yavrum okulu sevmiyor maalesef, sevilecek yanida yok ya...

Senam denize girmeyi, kumla oynamayi cok seviyor, denizde tam kivamina geldi bugun serindi bile. EP'de tum gun gecirmek istiyorum, kumda yurumek, havuzda, denizde yuzmek, kano yapmak, bisiklete binmek, Sena ile parkta oynamak, cimlerde kosmak, beni cok mutlu ediyor. Guya sabahlari kalkip plajda yuruyup yuzup ise gitmek istiyorum ama sabahin 6 sinda kalkmayi gozum yemiyor, halbui muthis bir sey gune baslamak icin,bakalim umarim bir gun hem fiziki hemde ruhen o enerjiyi bulabilirim, bu aralara isler ve hayat fazla yogun ve stresli...

Cok huzur buluyorum orada ve Senamda cok memnun, onunla su kaydiragina biniyoruz, deveye biniyor, birde ona arkadas buldum mu hic derdim kalmayacak.

Senam arada mizmiz ve simarik hareketler yapsada hala cok sevimli ve iyi bir cocuk. Bizimle yatmasi ve fazla yememesi disinda bir sorunumuz yok tabii birde okulu sevmemesi kotu. Sara'yi cok seviyor ve onunla cok iyi vakit geciriyor, Lala nerde diyip duruyor.

Havalarda nihayet guzellesti ve park sezonunu actik dun itibariyle. Ama kotu bir supriz vardi parkin iki alanini yerle bir etmisler, tamam duzeltilmeye ihtiyaci vardi da yazin yapsalardi keske, umarim bir an once bititirler, gerci bu gudusle tasincaz artik parka yurume luksumuz kalmayacak gibi:(

Senamframbuaz ck seviyor, illaha isaret patmagina takacak oyle yiyecek, zeytinide oyle yiyor, babasinin aldigi zeytinler delik.

Balonlarla oynamayi cok seviyor, dans etmeye bayiliyor ve cok sevimli oynuyor, degisti figurleri oyle sevimli dans ediyorki tam bastan cikarmalik. Anne , baba dans diye bizleride hic oturtmuyor.

Bugun biz Sanca'lardaydik, N'nin yemeklerini ozlemisim, ve sohbette cok iyiydi, it was fun, Sena'da cok guzel oynadi, arada Sara ile its mine diye diye arada oyuncak paylasmakta zorlansalarda eskiye gore kavgalar cok daha azdi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder