12 Ekim 2011 Çarşamba

Midnight in Paris by Woody Allen

Woody Allen filmelerini seven biri olarak bu filmi izlemek icin sabirsizlaniyorum, hatta uykusuzluktan olmeme ragmen DVD'sini sabirsizlikla bilgisayarima koydumki calismadi, malum sebeplerden, cok uzuldum:(
Yarin umarim halledebilirim, bir an once izlemek istiyorum, cok iyi olduguna adim gibi eminim simdiden!
izledikten sonraki dusuncelerim burada olacak...

18-10-2011

Dun gece izledim gece 1'e kadar ayaktaydim ama yinede izledim, cok keyifliydi ancak Woody Allen'in en iyi filmi diyemeyecegim.
Kisa bir fildi ve tekrar izleyecegim, cunku WA'in filmlerinde cok fazla konusma olur ve arada kacirdiklarim oldu, keyifli, akici, ilginc bir filmdi. Birde bunun orijinali varmis, arkadasim soyledi onu arayip bulup izlemek istiyorum, sira PINA'da onuda gormek icin meraklaniyorum.

http://www.youtube.com/watch?v=BYRWfS2s2v4

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder