19 Ekim 2011 Çarşamba

Korean Traditional Dance Performance

Korean Traditional Dance Performance


Dun ben Sena ve Mr. G gittik, bu aksamda Sena ve Mr. G gittiler, G.'in dedigine gore bu aksamki gosteri cok daha iyiymis.
Senam alkisladi bol bol, hosuna gitti, hayranlik ve saskinlikla izledi showlari.
Fotolari daha sonra


Bu Korean gecelesine hastayim zaten, dun bol bol kameraya cektiler ve fotolarimizi cektiler, elciyle ve Ji ve ailesi ile, Bayan Ji (kadinin ismini hala ogrenemedim! ve o benimkisini ogrenmis ustelik gercek adimi biliyor) cok ama cok tatli efendi terbiyeli sevimli insanlar, inanilmaz. 
Valla ben Korealilari, yemeklerini, filmlerini ve showlarini cok seviyorum ve egleniyorum!
Mr. G'nin hayatima kattigi guzelliklerden biri, onun sayesinde tanistim tum bunlarla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder