13 Aralık 2015 Pazar

Izmir

Bu guzel sehiri tanimaya calisiyorum, once kardesim yerlesti, sonra annemleri yerlestirdim, simdi sira bende galiba...
Mr. G'ninde aklina cok yatiyor oraya yerlesmek
Benim icinde sorun yok da daha emekli hayatina gecmek icin cok erken yastayiz. Gerci orasi hem emekli yeri hem de genclerin yeri sanki her nekadar is olanaginin cok oldugu bir yer olmasada.
Simdilik senede bir iki gun gidip birbirimize alismaya calisiyoruz. Yazin Bodrum aramizi bozuyor cunku orda kalinca tatilde firsat kalmiyor Izmir'i ve etrafindaki guzel yerleri gezmeyi, kesfetmeyi.. Sirince, Foca gozumde tutuyor. Bu sene dedimki her sene Istanbul'a sakladigim islerim antin kuntin isler aslinda ama Abu Dhabi'de felaket oldugu icin beceremedikleri icin gereksiz pahali oldugu icin Istanbul'a kalan islerimi Izmir'de halledeyim dedim ama Izmir sinifta kaldi maalesef. Tek iyi tarafi varis doktorumun Izmir'de yasiyor olmasi artik. O yuzden Izmir'e alisma donemim zaman alacak ve Istanbul'dan kolay kolay vazgecemiyecegim.  Zaten beni Istanbul'a baglayan daha cok sey var.
Istanbul'u es gecmek iyi gelmedi,  islerim yarim kaldi, zaten yazin da es gecmistim. Mart ayinda gittigimle kaldim bu sene. Yok olmuyor, istanbul'u en az bir mumkunse iki gun yapmak lazim. Simdi sabirsizlikla kis veya kis sonu gibi yapacagim Istanbul kacamagimi bekliyorum ama Izmir seni de yakindan tanimayi ve sevmeyi cok istiyorum!!! Bana Istanbul imkansiz askimi unutturabilir misin???


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder