13 Aralık 2015 Pazar

Abu Dhabi'de Aralik

Kasim ayi yogun gecer demistim bu ulkede ama Aralik ayi daha da yogun geciyor. Kizimin dogumgunu, Noel ve yeni yil telasi, otellerin agac isiklandirma, ginger bread yapma telasi, sonra early xmas drink ve yemekler, marketler, okulun Noel kutlamalari, konserleri ust uste gelince neye yetisecegini sasiriyor insan.
Bizim geleneksel hindi siparisimiz olur, ya xmas donemi ya yeni yil donemi. Bayiliyorum o hindiye ve asil yanindaki kestaneye, sosisine, patatese, cranberry ve gravy sosuna
Bu sene ustune yine tatil telasi girince iyice yogun geciyor Aralik ayi.
Kuzum'un dogumgunu haftasi Iran ve Izmir yaptik, Istanbul'da kisaca durup anneannem ile tanisilmaya gidildi, Sena'yi hic gormemisti fotograflar disinda , cok memnun kaldi sevindi, teyzemlerle tanisildi. Senam da tam utangacligindan vazgecip aciliyordu ki ucak saatimiz geldi kalkmak zorunda kaldik. Izmir'de dayi, kuzen, anneanne ve dede ile bulusuldu, guzelim Izmir'in tadi cikarildi yemekleri yendi ve dogumgunu kutlanildi. Cennet gibi bir yer, ben de islerimi orada halletmeye calisip Istanbul bagimliligimdan kurtulmaya calistim ama pek basarili olamadim. Istanbul ah ben seni biraksam sen beni birakmiyorsun. Boylece hem Kasim hem de Aralik ayina sarken iki yolculuk yapmis olduk. Bu sene vision board'umda hayalimde bol bol yolculuk vardi neyseki bir ulke disinda cogugunu yapabildim.
Simdi Ocak ayinda sira. Buda bir ilk normalde ne Aralik ne Ocak ayinda yolculuk yapmam, aslinda Eylul'den sonra hava isinana kadar yapmam ama bu sene oyle oldu. Havalar guzelken burda olmayi seviyorum ama tatil askima da engel olamadim.
Normalde hep uzak durdugum bu ulkenin Ulusal gununde ilk kez burda olmayi istedim ama olamadi, nedeni de evimiz EP'nin tam karsisi, corniche' e cok yakin ve biraz yuruyup eglenceleri izlemek ve evime yuruyerek gidebilme luksune sahip olmak istedim ve ustune EP'deki havai fisek gosterilerini evimin balkonunda izlemek istemistim ama tatile gidecegimiz tuttu. Ustelik eglenceli F1 kalabaligini ve konserleri de kacirdim. Bir sonraki seneye artik hala burada isek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder