13 Aralık 2015 Pazar

Anneanne

Benim anneannem, Sena'nin buyuk anneannesi ile tanismasindan bahsedecegim. Yaslaniyor muyum ne bilemiyorum dedim bunca yil oldu kizim hala akrabalarimi tanimiyor, ozellikle 91 yasina gelmis anneannemi gormesini cok istedim bu sene, eger Alah korusun vefat ederse vicdanim cok sizlardi, onlari ihmal ediyorum maalesef, iyiki gitmisiz, sevgili Mr. G. sagolsun onun sayesinde gerceklesti bu ziyaret aslinda.
Anneannem cok sevindi, artik olsem gam yemem bile dedi. Cok tatli ve tontondu. Annem hinziri gelmedi gelseydi 4 jenerasyon foto cektircektim, onun yerine teyzelerimle cektirdik.
Annem biz geliyoruz diye gelmedi ama Mr. G annene bilet al gelsin bizimle doner dedi ama son ana birakinca Iran'dan bilet ayarlama telasina dusemedim artik. Teyzem annenin yerinde olsam ucardim buraya gelirdim, bu firsati kacirmazdim dedi ama kacirdi...
Bir daha nasip olur mu bilemiyorum. Senam da sevindi ama asil ayni gun kendi anneannesini gorecegi icin daha cok heyecanliydi annemi cok ozlemis, anneanne diye sayikladi zaten yavrum. Anneme anane senin anneni gorduk, 9 ve 1 yasindaymis demis, 91 demek istiyor. Birde bal yapan adam vardi dedi, kuzenim aricilik yapiyor onu da oyle tanitmis bahsetmis, cok sirin cok gulduk. Anneannem biraz sessiz ve buruk gibiydi. Koyune gitmeyi cok istiyormus ama zor yurudugu icin oralar onun icin cok zormus. Teyzem Allah razi olsun ona bakiyor, soyleme ama seneye goturmeye caliscam, simdi soylersem heyecanlanacak gidene kadar basimin etini yer dedi, son anda olmazsa uzulmesin diye soylemiyor, ama anneannem gercekten cok sikiliyor ve koyunu ozluyor.
Gecen sene gideceklermis sonra teyzem cok zor olacak diye vazgecmis ve anneannem cok uzulmus bozulmus. Onun bu istegini yerine getirmeyi cok isterim aslinda, teyzemle konusup yardim etmem lazim. Aslinda kizimi  ve esimi de goturmek isterim. Off yapacak cok sey ama cok az zaman var.
Yalniz anliyorum ki bazi seyleri cok ertelememek lazim artik hayatta, hayat kisa ve gunluk telaslarin aileler arasina girmesine izin vermemek lazim, ailemize zaman ayirip onlari ihmal etmemek lazim.
Allah yardimcilari olsun, umarim dilegin gercek olur anneannem ve koyune kavusursun hayatta iken.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder