13 Aralık 2015 Pazar

Hedeflerim... Sastiniz mi Ne?

Ahh ne guzel gitmisim ilk baslarda
Son zamanlarda yine dagildim
Her ay yeni bir tarif deneme, kizima gore tarifler bulup onunla  eglenceli yemekler yapma,  her ay en az bes blog yazisi ve her ay iki kitap okuma hedefim hafif sasti. Aslinda 12'den fazla yeni tarif denemisim ama bazilari cok basit oldugu icin hedefime ulasmis hissetmiyorum. 19 kitap okumusum sadece bir suru de yarim okunmus kitabim kaldi, elimde surunen kitaplari bitirmek idi hedefim iki tanesini bitirdim sadece...
Son iki haftam kaldi toparlanmak icin
Sporu hayatima soktum ve bol bol yolculuk yaptim
Her ay bir yere gitme hayalim vardi oldu sayilir. Olmazsada oldurcaz artik... Ocak, Haziran ve Eylul ayinda sadece bir yerlere gitmedim ama diger aylar yogun gecti.
Avusturya'ya (iki kez gittim) , Italya, Isvicre, Lihtestayn, Japonya, Kore,  Macaristan, Sri Lanka, Iran ve Turkiye (ilk defa bu kadar cok gittim bir yil icinde Turkiye'ye -4 kez- oh ne iyi geldi ama ) gezilerim oldu.
55 kilo olma hayalim hayal kaldi, 57 olmaya raziyim simdi, tatil donuslerinde aldiklarimi vermekle gecti bu yil ve spora ragmen cok zayiflayamadim ama daha iyi gorundugumun farkindayim. Tabii son aldigim kilolari saymazsak....
10 kilometre kostum yine, bu sene iki kez yaptim, Ocak ve Ekim aylarinda.
Ocakta Parentology kursu cok iyi geldi ama kesinlikle tekrar gitmem lazim, etkisi tahminimden daha kisa surdu, Grrrrr, kendime kiziyorum bu konuda.
Dogumgunumu 40'in ustunde bir cok ulke ve sehirde kutlama hayalim gerceklesti ama istedigim fotograf cekimlerini yaptiramadim... Bu ulkede bazi seyleri gercekten cok zor yapmak.

Iste cok yogun gececek bir iki haftam var o yuzden umarim hedeflerimi ancak Ocak ayinda yeni yil ile birlikte tekrar rayina oturtabilirim. Zaten is ne zaman yogun gecmedi ki bu yil
Yaslandirdi cokertti beni bu is... Bu isten kurtulma ve sevdigim bir is bulma hayalim gerceklesemedi bu yil yine ne yazikki ama sanki bu yil cok yol aldim bu konuda en azindan issiz kalmak korkutmuyor beni artik...
3 kisinin isini bir yildir 2 kisi yapiyoruz ve gercekten cok yorgun ve bezgin haldeyim.
2015'te is degistirme hayalim de gerceklesmedi ama 2016 sen bu isi halledersin degil mi?
Ahh birde Hydra'dan kurtulursam 2015 senin hakkin yenmez, bekledigim gibi istedigim gibi bir yil oldun, yenilik, degisiklik dolu...Kocam dondu, yeni evimize tasindik, Mesi'miz yuvadan uctu ama tatli bir Ana'miz var, Mesi'nin kizi dogdu cok mu cok tatli. 2011'de ki dilek listemde herkesin bir iki dilegini de eklemisim, Mesi bir ev ve bebek istiyorum demis, Mesi'cim gerceklesti iste dileklerin, hem evin oldu hem de bebegin ustelik kiz!
Kendim icin iyi bir yildi nispeten ancak dunya icin oyle olmadi, onun da farkindayim. 
2016 daha da iyi gecsin hepimiz icin umarim, Suriye'de savasin bitmesini, insanlarin yuvalarina donmelerini ve insanca yasamalarini yaralarini sarmalarini cok istiyorum...ben de Suriyede'ki eski gunlerime donmeyi istiyorum. Kizimin da ailesinin Suriye bacagi ile yakin olmasini diliyorum. Su an hersey cok kopuk...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder