8 Eylül 2013 Pazar

Meet Up...SP... Sena Yeni Okul...Kuzenler

Meet Up'in Heart to Heart coaching session icin Lemis ile gittigimde beni neler bekledigini bilmiyordum, su an group coaching hastasi oldum ve dun kendi koc'uma mesaj attip vedalastim, oda cok guzel bir mail atmis bana beni sevindirdi, after all... onunla cok sey paylastim ve bana az da olsa yardimci oldu... Simdi sirada yeni group coachings... Lemis'inkine de katilcam Randa'ninkine de
Ilk gittigimizde 10 kadindik ve hic bir zaman ilk anistigim insanlara bu kadar yakin hissetmemistim kendimi, hic bir zaman gidip onlara bu kadar cok sarilmak istememistim, cok ama cok buyuk bir connection ve anlayis sevgi saygi vardi inanilmaz bir duygu anlatmasi zor...

***

Sevgili SP sen nasil bir kadinsin ya gelmesende gitmesende gonlumde taht kurdun daha ne olsun o guzel nazik mailin yok mu hayran oldum sana, insallah geleceksin ve taniscagim seninle...

***

ACS- American Community School

kizimiz daha iyi bir okulda okusun dedik, GEMS'den oraya yazdirdik, ustelik Amerikan pasaportu olmayan tek cocuk galiba Sena, sagolsun Majd'in annesi Lubnanli salak KARI surekli hatirlatip duruyor bana, you are so lucky, you have no passport, valla, how did it happen, sizi nasil aldilar diye sorup duruyor aptal ya...
neyse girdi Senam ama hergun 40 dakika yolculuk yapiyor gidip gelmek icin, sabahlari Mr. G birakir oglenleri Mesi alir. Ilk gun cok sevdi hemen gitti oturdu cok heyecanladin ama galiba bunda benim de payim var surekli ona yeni bir okul yeni arkadaslar yeni ogretmen yeni oyuncaklar yasasin diye diye heyecanlandirdim onu, ve okula girer girmez sevdi beni birakti ve hemen circle time' da gitti oturdu ogretmenini dinlemeye basladi, biraz bekledim sinifin onunde, sonra fire drill tatbikati icin disari ciktilar, Senam cok mutluydu yine biraz daha gormus oldum sonra ise dondum. Okulda parent meeting gecesi vardi, oraya gittik Sena'nin buyuk siniflardan bir buddy'si vardi o ilgilendi, cocuklar cok sorumluluk sahibiydi valla, Senam Paul ile oynadi bir de orda Paul cok tatli ve centilmen bir cocuk annesi de bana cok yardimci oluyor she is so good and nice...Gems de de ayni siniftaydilar ve Sena o zamanda Paul'u co seviyordu ama bu sefer ayirmislar sinifi keske ayni sinifta olsalardi, Laudia ozellikle Sena'yi istemis ayni sinifta olsunlar diye keske istemeseydi belkide o yuzden ayirdilar, ben de Felippa ile istemistim onuda ayirmislar, maalesef Kieran da ayri sinifta, halbuki Senam ucunu de cok seviyordu... Onun yerine salak kadinin oglu Majd ile ayni siniftalar...
Okulun sosyal yonu cok iyi gercekten aileleri cocuklari iyice kaynastirmaya yonelik ve su buddu sistemi cok cici, hem buyuk cocuklar mutlu hem de kucuk cocuklar mutlu birlikte vakit gecirmekten...

****

Baby Shower

Ilk kez Senam ile gittik cok eglendi, cunku birlikte cockie yaptik cok sevindi hamurla oynamak icing yapmak cikolata cipslerden goturmek arada bol bol. Guzel hazirlanilmis guzel bir meksanda oldu, kizimla oldugum icin memnundum cok, cok cici fotolarimiz oldu, Nickie ve Laura'nin baby shower partisi idi bizim netball'dan kizlar


****
Sena ve Kuzenler

Agustos 2013 Senam ilk kez tum kuzenleri ile ayni anda bir araya geldi ve cok mutluydu!!!

****

22 Sep 2013 Speak my language!

Senama kitap okuyorudm Turkce kitap ancak Ingilizceden cevirmisler ve bol rhtym'li yapmislar okurken ben bile anlamadim, Sena what ne anne ne diyorsun , what I don't understand diyip durdu, anne speak with my language dedi sonra , nedir senin language dedim, this is my language diyip bir yandan konsup bir yandan da agzini gosteriyor, ingilizce mi diyorum this is my language diyip durdu, cok komik ve tatliydi e tabi biraz da uzucu cunku kizim Turkce'yi anlamiyor galiba ve bu benim sucum
uhu uhuuu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder