24 Eylül 2013 Salı

Lindy Hop

Bu dans cesidinden ilk kez haberim oldugunda ne uzulmustum neler kaciriyorum neler oluyor bitiyor ve ben varligindan bile haberdar degilim diye...
Ilk Baris'dan duymustum Swing'in bir alt dali imis ve ogrenmeye baslamis
Agustos 2013'de Istanbul'a gitigimde Barisko ile vakit gecirme sansim oldu ve birlikte dans ettik cok keyifliydi, hem dans hem de benim her soyledigine agzimi kocaman acarak guldugum canim arkadasimla vakit gecirebildigim icin cok ama cok memnundum. Uzun zamandir hatta ben Abu Dahbi'ye tasindigimdan beri dogru durust hic bulusup vakit gecirememistik, sonunda oldu neyseki. Bir gu oncesinde de Sonay ve Burak ile vakit gecirdik onlari da cok ozlemisim, Sonay ve Baris zaten benim istanbul'daki en yakin iki arkadasim, onlarla nerden ne zaman olursa olsun ayni sicakligi ve samimiyeti yakaliyorum uzun zaman gorusmesek bile... Zaten cocuklugumdan beri ordan buraya tasindigim icin uzun sureli cocukluk arkadaslarim yoktu, Istanbuldaki arkadaslarimi da AD'ye gelerek kaybettim... Ben de durum bu maalesef, kok salmama izin yok, yakinda AD'deyi de terk edecek gibi gozukuyorum
Baris bana iki tane cok guzel tango ayakkabisi verdi, hala giyme sansim olmadi onlari denemek icin sabirsizlaniyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder