24 Eylül 2013 Salı

Senam ve "O" sarki

23 Sep 2013. Bugun askim 3 kez kustu, dogrudururst yemek yemis ya hepsini cikaracak illaha... once  sth is wrong with me dedi, iceri gitti bende pesinden gittim haliya uzanmis yavrum, bende basini oksadim, sevindi sonra birden kusmaya basladi, sonra my stomach is fine now dedi. Sonra iki kez daha kustu bebegim, ikincisinde kucagimda onu tutup sallarken, anne bana o sarkiyi soylesene dedi hangisi dedim, my little baby... my sweet baby I love you olan dedi, o an oyle sasirdim ve sevindimki.... uzun zamandir soylemiyordum ama hep zaten hasta iken sakinlesmeye ihtiyaci varken soylerdim ve o unutmamis ozelliklede kucukken bebekken soylerdim ve o an tam ihtiyaci olan seyi ihtiyaci oldugu anda benden istemesi ve igrenc sesime ragmen o sarkida ve sesde comfort duymasi beni cok sasirrti ve sevindirdi, yavrum benim...
Bu arada bu sarki bir cocuk sarkisi ama ben sozlerini bilmedigim icin kendim soz yazmistim, sacma salak bir sey ama soylemekten hic bikmiyacagim bir sarki...

1 yorum:

  1. Gecmis olsun :( Ama cok hosuma gitti masum masum sarki istemese. Coook seker :)

    YanıtlaSil