24 Eylül 2013 Salı

Ulkeler... calisma arkadaslarim

Gecen gun iste dusunuyordum, ulan ne cok insan geldi gecti bizim departmanda diye
Eee tabii 8 sene ayni yerde calisinca da boyle uluslararasi ve sirkulasyonun oldugu bir yerde buda normal
Ancak sunu hissediyorumki benim bu bankada ve departmanda sonum cok yakin
Dusundum kimlerle calistim diye bunca zamandir
Kac milletten insan ile calistim diye liste yaptim kendime

Ingiliz, beni ise alan CV'mi gonderdigim adam, fazla dayanamadi ama gonderdiler sonra
Hintli (ilk patronum ama Gana'da dogmus buyumus, 16 yasinda Ingiltere'ye tasinmis Ingiliz bir adam)
Ingiliz, Steve'cim onunla uzun zaman cok cektik ah ne cektik be!!!
Hintli- Jyodi ne salak seydin sen ya senden hakikatten cok cektik sapsal kadin
Canada- bir ara bu adama report ettik
Iskocyali- bir ara da bu adama report ettik, Allah rahmet eylesin
Irlandali- idealimdeki yere gecti hayati kurtuldu
Avusturalyali- beni maternity izninde cover etti biraz birlikte calistik
Hintli- Rachna en az iki tane olmak zorunda tabiki Hintli herseferinde!
Pakistan-Ingiliz karisimi Cinderalla ahh ahh en iyi patronum oymus meger...
Pakistanli Afshan
Lubnanli Reem
Yunanli! evet bu da oldu AD'de
Fransiz- sansima 4 tane oldular, neyseki bir taneye indi su an
Finlandiyali- valla bu numune gercekten
Bahreynli- buda patronum en sonuncusu
Bangladesh- ay kabus bir cocuk, bitmedi bitmiyor anacim cilem, sonunda vizesini eject ettikleri icin defolup gitti, 1.5 ayda

Tabii bunlar sadece benim departmanimda olan, hazinede ve back office de kimler geldi kimler gecti kimlerle calistim
Avusturalyalisi, Hintlisi, Sri Lankalisi, Lubnanlisi, Urdunlusu, Filistinlisi, Misirlisi, Ingilizi, Amerikalisi, Guney Afrikalisi, Isvicrelisi, Kanadalisi,  Ukraynalisi, yerlisi...

Galiba bunlar son olacak ama....gerci kimbilir...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder