30 Eylül 2013 Pazartesi

Poor Fish!

Dun Senama sut icirmeye calisiyordum yatmadan once, anne televizyonda buyumek icin sabah ve aksam sut icmemiz gerektigini soyledi dedi, bende cok dogru soylemis dedim icimden de sukurler olsun televizyonun yararini gordum sonunda diye dusunurken bu gazla araya baligida sokayim dedim.
Eger akilli olmak saglikli olmak ve uzun boylu olmak istiyorsan sut icip balik yemen gerekiyor dedim, oda bana:
Anne but I don't want to eat fish, poor fish... dedi uzgun surat ifadesiyile. Merhametli kizim tamam merhametli olda balik konusunda degil lutfen...

Hafta sonumuzu Dubai'de gecirdik Marriott otelde kaldik, sonunda voucher'imizi redeem ettik. Bize kocaman bir ev vermisler, 3 odali, Senam memnun kaldi otelde kalmayi cok seviyor zaten.
Otelden cikarken babasina:

Daddy, I like this hotel, we should buy it and then we can buy a dog... dedi
Kopeginin olmasini cok istiyor ancak biz hep evimiz kucuk kopek alamayiz diyorduk, bakti otel odamiz kocaman,  begendi de, onu alirsak ustune de kopek alabiliriz diye kafasindan hesap yapmis akilli BIDIGIM.

Birde tabii Mr G. bir ara ev bakarken Sena begendin mi burayi alalim mi diye gelisi guzel her ev icin sorunca oda herhalde sandiki begendigimiz her yeri kolayca alabiliriz ha ha komik kizim benim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder