30 Eylül 2013 Pazartesi

Bizim Memlekete Baby Shower Geldi Geleli...

Bu sene ayni ayda iki babayshower partisine katildim, cok eglenceli kabul etmem lazim. Elin adamlari neyi nasil kutlayacagini iyi biliyorlar, biz de de cocuk dogana kadar hediye alinmaz adeti vardir yada belli bir aya gelmeden anne baba bile alamaz, nazar deger falan filan. Biz de netball takimindan Nickie ve Laura'nin birlikte yaptigi baby shower partisine gittik kizimla. Kizim cok eglendi cunku cooking sinifi vardi ve biz cooike yaptik hep birlikte, Marina Mall arkasinda bilmem kimin party house'u var cok guzel bir yer, cesitli eventler icin kiralaniyor, yemek pasta falan yapiyorsun aktiviteli bir gundu, o yuzden eglendik, ikiside erkek bekliyor ve cok yakinlar dogum zamanlari, bu son zamanlarda erkek patlamasini anlamis degilim. Nickie'yi sevmem pek onunkininde birlikte oldugunu orayagidince anladim, hatta hamile oldugunu bile bilmiyordum, biraz alakasiz kalmisim kiza, maillerde de kesin bahsetmislerdir Nickie falan diye ama beyin direkt silmis onu ben zaten Laura ve en cokda kizim icin gittim, degisik bir deneyim yasasin diye, kendi yasitina uygun biri olsaydi daha iyi olurdu ama uc minik bebek disinda baska cocuk yoktu.

Sonra da Sevhan'in partisi vardi oda eglenceliydi, oyunlar cok keyifliydi, ilkinde oyun yoktu, kurabiye yapmak yeterli geldi herhalde birde Laura pek sevmiyor bu konsepti anladigim kadariyla, mumkun olanin en azini istemis ama basbayagi kutlamaydi bence hata yapmis olayi keyifli kilan oyunlar, ustelik hediye getirmedi kimse, o yuzden acilmadi hediyede oda keyifli oluyor bence, kumbaraya para atmayi tercih etmisler, dogacak cocuklarin kilo, boy, dogum tarihi ve saati tahmin edildi sadece.
Ilk Baby Shower deneyimimde host olarak gerceklesmisti, Ozge'ninkiydi, o gun de keyifliydi ben stresli olmasam ve cektigim fotolarin biri bile guzel ciksaymis daha iyi olurmus ama ... acemilik diyelim, ikincisinde cok daha iyi is cikarcagim, halbuki ne cok ugrasmistim aslinda, ilkine gore iyi is kotardim ama dedigim gibi daha iyi ve keyifli olabilirdi ve guzel fotolarla da aniyi olumsuzlestirseydik daha iyiydi, nedense cok kotu cikmis, keske foto cekim isini baskasina biraksaymisim, endisem telasim fotolarima da yansimis...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder