21 Mayıs 2013 Salı

Yine Yaptim Yapacagimi

Dun Sena ve babasi onden gittiler okula, ben bir gun oncesinden Mesi'nin bana gosterdigi kagidi bizzat elden ogretmene vermek istedim. Kagitta parent day icin bize ayrilan gun ve saat yaziyordu ve kabul ediyorsak isaretleyip teslim etmemiz isteniyordu. Cok ilgiliyim ya saat 7.30 oh super erkenden izin almadan isten hallederim diye sevinerek gittim, ogretmen gorunce sasirdi ne bu dedi, eee veli toplantisi icin kagit gondermissiniz dedim bakabilir miyim dedi ve Buuum tarih 29 Mart yaziyor ben o ratihi 23 Mayis gordum cunku bir yerlerde 23 mayis okul tatil olacak diye okumustum ve kafamdan mart mayis oldu 29 da 23 ! Makes total sense!
29 marttakine Istanbul'da oldugumuz icin gidememistik zaten
Kadina yine rezil oldum ya ne ilgisiz anne demistir kesin!
Vukuatlarim bunla bitse iyi...
Zaten haftada bir gelen uzun mailleri okumuyorum bile vicdan azabi kesmeyi birakip siliyorum nasilsa Agustosta baska okula gidecek okumasamda olur diyorum
Okul tatilken okula goturmustum cocugumu
bir sey daha yapmistim unuttum... 
ha bir keresinde de gosterisi varmis bilmiyordum tesadufen gittim ogrendim ve izledim, ustelik uniforma giyen tek cocuktu, serbest gunmus, bir tanesini de hic duymamistim bile olup bittikten sonra ogrendim. Birde grup foto cekildiginde kizlarin elbise giymesi gerektigini forografi elime alip inceledigimde fark ettim, tek sort giyen kiz cocuguydu fotografta. Gerci bilseydim bile giydiremezdim o elbise aldigim gibi duruyor, kesinlikle giymeyi redediyor.
Kendime soz verdim ACS'de isleri ciddi alacagim siki tutacagim ve cok ilgili ve herseyden haberdar olmak istiyorum.
Ogretmenleri velileri cocuklarini herseyi taniyip aktiviteler ve olup biteni iyi takip edecegim
Zaten artik buyuyor kizim ve daha fazla ilgili olmam gerektigini hissediyorum.
Affet beni kizim
Annen

1 yorum:

  1. Hahahah Nillym çok alemsin, ama aynı bende senin gibiydim son zamanlarda, sen sen ol sakın bırakma, bizim mobbing yaşama sebebimiz oldu ilgisizliğim, sonra terör estirdim ama ne fayda, beş katı yoruldum çocuğumun kendine güvenini yerine getirecem, öğretmenleri katledecem diye. herşeyden haberdar ol! benden söylemesi

    YanıtlaSil