18 Mayıs 2013 Cumartesi

Dob & Sena

Yine ihmal ettim basliklari yazayim en azindan sonra unutuyorum
DOB
is planlarim istifa edecek miyim etmiyecek miyim
is bulabilcekmiyim?
hydra kabusu bitecek mi

Kuzum 16 Mayis 2013 Persembe gunu eve sevincten ucarak geldi, cunku Dob'u eve getirme sirasi ona gelmis. Dob oyuncak bir ayi. Tum hafta sonu onu heryere goturdu yaninda, cumartesi aksam da oturduk defterine fotograflari yapistirdik yazilar yazdik, neler yaptilar birlikte ne yediler ictiler hepsini yazdik.
Uzulmuyceksin degil mi Pazar gunu mecburen geri goturmek zorundayiz Dob'u dedim, oda No dedi sonra just a little bit dedi, yani uzulcekmis az da olsa.
Bugun geri verdik, guya sinifta anlatacakmis arkadaslarina neler yaptiklarini ama bugun okuldan sonra sordum ogretmeni gormemis bile, insan bir bakar ya bu cocugu o kadar heyecanlanip bakmamis bile, yarin gidip konuscam.

Iste Dob & Sena
Nasil bukadar obsessive hala getiriyolar bir oyuncagi inanilmaz. Nasil anlatiyorlarsa. Birde siraya nasil karar veriyorlar onu ogrenmem lazim, isme mi yoksa o hafta kim iyi davranmissa mi nasil bilemiyorum onu sormak istiyorum cunku cocuklari bu kadar heyecanlandiran motive eden sey ne onu ogrenmek istiyorum.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder