19 Mayıs 2013 Pazar

I can't live without her!

Ahh Cuma gunu ne buyuk panik yasadim zaten evlendiginden beri her an hamileyim diyecek diye odum kopuyor. umarim dedigi gibi iki sene sonra planliyordur ve oyle olur
Cuma gunu Mesi gec saatte eve gelir, misafirlerim Deniz, Oznur ve Sami bu kiz en az 4-5 aylik hamile, hele Sami hayatinda 3 kez hamile kalmis gibi this is definetely a baby bump, no way that she is fat it is a baby bump diyip durdu nasilda eminler kendilerinden Mr. G de zaten folik asit haplarini gormus...Deniz de bu kiz hamile degilse hemen rejime sok cok sisko, ama kesin hamile dediler beynimi yediler, O an inandim ve cok uzuldum. Tum gece ruyamda gordum, ertesi gun bir turlu soramadim, evet hamileyim demesinden odum koptu. Sonunda sordum tum cesaretimi toplayip hayir dedi neyseki... Niye uzuldum hamile oldugunu dusundugumde?
Ona gecen ay sorduk oda hayir dedi hatta regl oldum ondan basim agriyor dedi yani bana yalan soylemesi anlamina gelirki , bana yalan soylemesine gerek yok, buna gerek duymasi beni cok uzer.
Diger onemli nedeni ben onsuz yasayamam! Onun gibi guvenebilecegim, kizima cok iyi bakacak onu gercekten cok sevecek benden iyi bakacak koruyacak birini bulmam imkansiz! Ustune guzel yemek yapacak insiyatif kullanacak benim tek bir sey soylememe gerek kalmadan evi cekip cevirecek baska birini bulmam cok zor ve ben onun bizim ailemizde kalmasini istiyorum, giderse cok uzulurum, onu cok ozleriz hem de cooook... Gitme Mesi... Biliyorum sen de ailen olsun cocugun olsun istiyorsun ve bu hakkin ve eninde sonunda gideceksin ama bari bize bir sene daha ver... (iki versen daha da super olur)
Dusunuyorum cocugunu dogur yine gel kocan ile ayni evde yasayin, calismaya devam et ama cocuguna kim bakacak bu sefer??? Olmaz onu birakip gelmeni de hic istemem. Seni 3.5 yasindayken annen baban amcana birakip gitmis ayni seyi sen yapamazsin, izin vermem zaten...
Umarim cok ama cok mutlu olursun hayalindeki aile yasamina ayri yasamadan ailenle ulasirsin ama bize bir olmadi 2 yil daha ver lutfen!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder