19 Mayıs 2013 Pazar

Bir Evim Var Bir Evim Yok

Hayalimdeki evi hala alamadim ama bir evim var artik Istanbul'da
Mutluyum istedigim sey bu olmasada en azindan yatirim acisindan iyi bir is cikardigima inaniyorum.
Olmayan ev de Hydra, ah Hydra yaktin beni, ne zaman ben senden kurtulcam...
Bitmez bir iskencesin, her seferinde ayri bir dert. Odedim hepsini odedim borcumun (yani banka odedi) iste hala anahtar yok. Gecenlerde biri 2013 ralik teslim tarihi diye yazmis hydra zedelerin sayfasina neeeee hala mi bekliycez hani son taksit anahtar tesliminde olacakti allah belanizi versin diyorum baska bir sey diyemiyorum
2013 yilin tum isteklerimin gerceklestigi bir yil olmasini istiyorum ve sanki oyle de olacak
Istanbul'dan ev aldim
hmm baska bir sey olmadi ama sirada zayiflamak, Hydra'dan kurtulmak ve en onemlisi yeni bir is bulmak var, hadi bakalim ben senden umutluyum 2013, sen de benden umutlu musun???

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder