1 Mart 2013 Cuma

1 Mart 2013 5 km kosusu

Ne zamandan beri ne kadar kosabilirim sinirim nedir kapasitem nedir diye merak ediyordum. EP'den soyle bir mesaj gelincedeAllah'dan baskla bir sey isteseymisim demedim de degil...
Gercekten de firsat ayagima gelmisti ve ben bunu mutlaka degerlendirmeliydim.
Save Wild Life adina gidecekti toplanan paralar boylece bir tasla iki kus vuracaktim. Yillarca colu beton yiginina cevircem diye dogayi katlet sorgusuz sualsiz simdide dogayi vahsi hayati koruycam diye ugras. UAE guzelim su alti zenginligini neredeyse oldurmus durumda. En son guzelim Saadiyat adasini da halka acip hoteller insa edince orayida sonlandirmak uzereler.
Neyse tembel EP uyeleri tabiki gelmemisti, toplamda 7 kisiydik uyelerden, kalanin hepsi EP calisani idi, toplamda degisik rakamlar verildiginden 52 ile 60 kii arasindaymisiz.
Valla ilk 3'e girmek hedefimdi ve oldu, kadinlarda 3. karisikda da 7. oldum, aferin bana...
Kendimi birseyler becermis gibi issettim bilemiyorum ama hosuma gitti, hava guzel hatta sicakti, bol bol  kafama su doktum, bas agrisi baslayacakti ama neyseki baslamadan bitti 5 km, hic durmadan ve yavaslamadan kostum, zordu yoruldum cok ve bitsin istedim bir ama basardim ve bitirdim 40 dakika 44 saniye gibi birseydi, birinci 22 dakika da bitirmis.
Sonra kupa falan verirler diye bekledim ama hic bir sey vermediler sinir oldum. Gerci yardim amacli olunca pek de anlami olmuyor ama gostermelik bir seyler verselerdi iyi olurdu.
Neyse sonucta cok keyifli idi benim icin hem spor yaptim hem dereceye girdim hem de doga icin yardimda bulundum
Acik havada guzel kostum ertesi gun bacaklarim agridi cok mutlu oldum
Baharin gelisini bu sekilde kutlamis oldum 1 Mart 2013 yeni bir sey listeme bunuda eklemis oldum
Bir sonraki hedefim 10 km ama onun icin calismam lazim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder