11 Mart 2013 Pazartesi

Tik mi Alerji mi

Bugun Sena'yi bir doktora goturdum, 80 yasinda falan var herhalde, yavas tin tin ve telefonla konustu bizi bayagi bekletti ve bize alerjisi yok dedi gonderdi tik bu dedi...
Burnuna bakmiyordu ben uyardim, asil en bakmasi gereken yer orasi degil mi eger burnunu kasiyor alerjisi oldugu icin getirdim diyince insan dogal olarak?!!!
Halbuki Stiles da daha bakmadan alerjisi var burnu kasiniyor o yuzden eli surekli burnunda demisti...
Simdi hangisi iyi doktor?
Kime inanmaliyim? Biktim bu doktorlardan gercekten...
Tiki varsa neden yapiyor? Bir derdi mi var? Doktor vaaz verdi onu insanlarin yaninda ovun kendine guvenini kazandirin, cok bagirmayin, bagirdiginizda neden bagirdiginizi anlatin bilsin dedi, anne baska baba baska sey soylemesin dedi yani simdi neden oysa dogrudur ama sorun tik mi alerji mi bilemedim sastim kaldim...
Ben cok tikleri olan bir cocuktum, surekli bir tiki birakip digerine baslamisimdir yani ben nedenini biliyorum ama Sena'da olmasi cok sasirtti gercekten cok ama cok dikkat etmem gerekiyor davranislarima, davranislarimiza... Off gecen bir yazi okudum diyorki insanlarin karakterini anne baba sevgisi belirlermis. Bol bol sevgi gosterisinde bulunmam lazim Mr. G'ye kizima...
Az bagirmam
Ofkeme yenilmemem
Onunla bol bol oynamam
gerek...
Sadece ona davranisimi degil herzaman baskalarina karsi davranisim ve olaylara karsi takindigim tavra cok dikkat etmem lazim, nasil olacak ya cok zor is bu
11 Mart 2013

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder