11 Mart 2013 Pazartesi

Wine Tasting

Uzun zamandir isteyip yapamadigim bir seydi ve sonunda gidebildim.
Klasik AD ortami arayip rezervasyon yaptirmak istedigimde we are fully boook dediler bende hadi ordan lan dedim ve dinlemedim gittim tabiki... P, M,S ve C zaten ordaydi
tabiki nerdeyse bostu odanin yarisi, 25 kisi book etmis yarisi gelmemisti.
Yanliz oda sahaneydi sarap dolu bir oda , ortada duran koca bir masaada envai cesit peynir uzum ekmek ceviz ve daha bir suru aperatifler
Salak gibi tok gittim o yuzden cok peynir yiyemedim
Sarap da fazla icemedim 4-5 bardak
Keyifliydi, lezzetliydi, sohbet iyiydi tipsy eve donmek ustelik cok gec de degilken donmek guzeldi. 6 da baslayip 8'de bitiyordu ama 8.30' a kadar ordaydik, ben 7'de gidebildim zaten.
Bir sonrakini dort gozle bekliyorum bu sefer hazirlikli gitcem ve bol bol sarap icecegim.
Mekan St Regis

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder