10 Mart 2013 Pazar

Downton Abbey


Downton Abbey

Veeee bir yildan uzun bir sureden sonra istedigim ve icimde kalan seye kavustum, DVD'ler elimde sabah aksam bu diziyi izledim, sevdim... Neden mi? Iste nedenleri:

Ingilizcesine asigim, ahh proper Ingilizce duymayi ne cok seviyorum
Ah o ses tonlari yok mu nasil cekici nasil seksi nasil kulaga hos geliyor
Oyuncular sahane hepsi cok yetenekli
Mary'ye ( Michelle Dockery) hasta oldum evet ilk kez bir dizide bir kadin karaktere hayran kaldim bir erkekden once (Sex and the city haric)
Maggi Smith zaten yasayan efsane
Dan Stevens- cute
Elizabeth McGovern hayatimda bu kadar guzel bakan bir kadin gormedim, cok guzel
Hugh Bonneville- Yakisikli ve cok iyi bir baba
ve daha kimler kimler
ve son olarak if you were the only girl sarkisini soylemiyorlar mi o muhtesem sesleri ile zaten Marry sarkida soyluyormus, Jaz ve de ...sarkinin orijinalinden cok daha sevdim, sahaneydi, keske tum sarkiyi seslendirselerdi...
Ve tabi Kemal Pamuk rolunu oynayan Theo James,  o ne guzel bir adam yahu...
Turk'lerin gurur kaynagi olurdu Turk olsaydi ama degil tabiiki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder