10 Mart 2013 Pazar

Ah Su Hintliler...


Ah Su Hintliler...
Yani tamam yargilamiyorum, arkadaslarim da var sevdigim ama cok zevksizler ya cok tacky duruyor herseyleri
Hepsinin degil tabii ama en sevdigim Hintli olan Indu, oglunun dogumgunu partisine davet edince asagi yukari nasil olacagini tahmin ediyordum ama gorduklerim cok daha sasirtti beni.  Ondan daha iyisini beklerdim,,, En son Rachna'nin evinde cocugu olduktan sonraki partiye gidince oyle sasirmistim, cunku Rachna bir cok(tanidigim)  Hintli'ye gore daha moderndi ama onuna ev ortami arkadaslari ve ailesini gorunce sasiristim.

Gelelim dogumgunune...Bir kere igrenc bir restoranin parti kisminda yaptilar,  sadece onlara ait bir alan ama cirkin ve kirli bir salon. Belliki herseyi dusunmusler paradan cekinmemisler ama sectikleri yer -ki daha iyisini de afford edebilirler-berbat.
Kotu bir sound sistemi ve surekli calan cirkin sarkilar...
Sisko ve igrenc giyinmis bir adam eline aldi mikrafonu, terleyerek bol bol, aptal sacma esprileri ile guya bizleri eglendirmeye calisti

Gelen cocuklar cok zevksiz giymislerdi hele kizlar zavalli kizlar, guya en iyi kostumleri icindeydiler ama o renk uyumu o her buldugunu takistirmalari, elbiselerinin altina giydikleri uyumsuz coraplari ve ustune acik ayakkabilari fixlenmis gibi
Alakasiz aksesuarlarida takmislar tam olmus
Gercekten cirkin oldularini goremiyorlar mi bu anne babalar?
Hediyelerin hepsi ama hepsi cirkin ucuz su Lulu' da hediye paketi yaptiklari parlak adi duran hediye paketleri ile sarilmisti... Hepsi de ayni yerden almis olamazlar hediyeyi ama hepside ayni cins hediye paketi ile sarmislardi hediyelerini.
Sonra oyun kismina gectiler, bir kagitta bir suru marka logosu vardi ve belli bir zamanda logo ismini tahmin etmeye calismak gerekiyordu. Sena icin fazla buyuk bir aktiviteydi ve Sena acikmis ve yorgun oldugu icin onu bahane edip ciktik, Elinde mikrofonlu fat amca gitmeyin tam Sena'nin yasina uygun oyun oynuyacagiz diye israr etti cok ama dayanamadim ustelik Sena'yi acliktan igrenc gorunen pastayi yeme tesebbuslerinden daha fazla uzak tutamiyacagimi anlayinca olay mahalinden uzaklastim.
Ha birde fotografci ve video kameraci tutmuslar, sak sak cekiyorlar seni.
Birde bir kadin elinde kucuk not defteri ile cocuk hakkinda birseyler yazmaniz icin dolastiriyordu misafirleri arasinda.
Aperatif dagittiklari yemekler de igrencti, bir isirdim ve biraktim.
Kalsaydik daha neler gorcektik

Ozunde iyi insanlar biliyorum ve orda igreti gibi durmak istemezdim ama elimde degil
Elimden geldigince egleniyormus ve orda olmaktan mutluymusum gibi rol yapmaya calistim ne kadar becerebildim belli degil.
Kimse beni sig olmakla yada insanlari asagilamakla suclamasin ama kotu gorunuyordu hersey gercekten be...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder