19 Nisan 2012 Perşembe

Sena ve Luke aski

Bir haftadir kizimi okula ben birakiyorum.
Her sabah I dont want to go to school, I don't like Anna (ogretmeni) sikayetleri ile birakiyorum okula. Ama oraya gidince de ve arkadasi Isabel ve Andrew yanina gelince yuzu guluyor, genelde benim biraktigim saatlerde gym odasinda oluyorlar ve hemen oynamaya basliyor ama acisini anliyorum ve paylasiyorum, okulu gercekten sevse oyle demez herhalde...
Neyse pazar gununden beri Luke'u gorememistim, bugun sabahta kizim isyan etti artik
My friend is not there kim? dedim Luke dedi
gercektende gormedim cocugu hic.
Meger ameliyat olmus sonrada tatile gitmis hemde hassas yerinden
Sena resmen uzulmus onu goremedigi icin, dun Luke gelip bay bay demis ve Sena bir daha goremeyecegini dusunmus olmali, zavalli kizim benim, o cocukta ne buluyor anlamiyorum, hic yuz verdigini gormedim cocugun ona, tombik, yaramaz bir melez Luke.
Hemen gelsede bari onun askina gitse kizim okula.
Bu arada Isabel Sena'yi cok seviyor her gittigimizde gelip yanagini oksuyor elini tutuyor, yaninda oturtmaya calisiyor, bugun de Sena Sena Sena diye sarki yapmis ismini sayiklayip duruyordu.
Big sister gibi ama aslinda Sena'dan bir ay daha kucuk ama boy pos masallah big sister gibi duruyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder