16 Nisan 2012 Pazartesi

Kitap Kitap Kitap

Yine Ahmet Hakan ve onun tavsiyeleri, oku oku bitmiyor bunlar, hepside cok iyi gozukuyor, yazin alcaz ama okuyabilcez mi belli degil...

 * AŞKIN CEP DEFTERİ: Madem aşk hakkında aforizmalara meraklı olmak gibi bir zaafınız var, bari bu işi ustasından okuyun. Murathan Mungan’ın bu kitabı bana göre olmasa da “Aşk, aşk, aşk” diye inleyen ama sofistikasyondan da vazgeçemeyenler için bire bir. (Metis Yayınları).
* SULTANI ÖLDÜRMEK: İçinde İlber Ortaylı gibi bir tarihçi var, Fatih Sultan Mehmet var, cinayet var, hesaplaşma var, gizem var, tarih var... Daha ne olsun diyenlerdenseniz Ahmet Ümit’in son romanı tam size göre. (Everest Yayınları).
* KAHPERENGİ: Hande Altaylı’nın okuduğum ikinci romanı... 'Maraz' adlı romanındaki ustalığı beni şaşırtmıştı. Son romanında daha da olgunlaşmış bir dil ve anlatımla karşılaştım. Kurgusu da harikaydı. Daha da şaşırdım. Siz de şaşırmak isterseniz okuyun derim. (Doğan Kitap).
* SAMİZDAT: Ergenekon Davası 'hapishane kitapları' olgusunu yeniden gündemimize getirdi. Nedim de yazmış hapishane kitabı, Ahmet Şık da yazıyormuş. 'Samizdat' ise Soner Yalçın’ın kitabı. Tam anlamıyla bir hapishane kitabı sayılmaz... Bir hesaplaşma kitabı. Soner Yalçın’la ilgili bu zamana kadar yazılıp çizilenleri okuduysanız bu kitabı okumak da boynunuzun borcudur. (Kırmızı Kedi Yayınevi)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder