25 Nisan 2012 Çarşamba

Her yeni annenin merak ettikleri

Bu maili 5 aylik bir anne iken uyesi oldugum yahoo grubuna atmistim, hic bir yardim alamamistim, sordugumla kalmistim ama neyse burada dursun, guzel ve yararli sorular her yeni bilincli annenin bilmek istedigi seyler...Abu Dhabi'de maalesef yok boyle seyler, yada bulmasi cok zor ve devamliligi yok. Gercekten bunlari ararken cok cektim ve cok istememe ragmen kizima saglikli siselerden ve emziklerden veremedim. Emzigi sonra Amerika'dan ve istesem Italya'dan getirtebilirdim ama kizim artik o igrenc lastiklere alismisti ve organic olanlara alisamadi:-(
Benimde cocuklular kervanina katilali 5 ay oldu, dolayisiyla hayatim, ilgi alanlarim da degisti. Eskiden cocuklu mailleri pas gecerken simdi pur dikkat okur oldum.
Nez or bir is bu, kendimi hep planlayip yapamadigim master degree mi yaparken buldum, hayalimdeki subject bu degildi ama sonucta ogreniyoruz bizde birseyler.
Ancak ogrenmekle bitmiyor, neyi alacagimi hangi markayi sececegimi sasirdim.
Internetde arastirmalarim sonucu bir iki urune goz diktim, burada bulunmasi zor olan urunler oldugunu tahmin diyorum, (5 aylik deneyimime bakilirsa bu ulke maalesef child friendly degil) yinede deneyimli annelere danisayim dedim.
Eger sonuna kadar bayginlik gecirmeden okuma nezaketini gosterirseniz sizlerin deneyimlerine ve fikrinize ihtiyacim var.
1)Natural BPA Free dummy (emzik) linki asagida
2) BPA free baby bottle (biberon) mumkunse cam olani (glass baby bottle BPA free)
3) natural rubber teat BPA free
4) Organic gunes kremi, Mumkunse WOTNOT ya daUV Natural marka, yada bulardan daha iyi bir marka biliyorum diyen varsa lutfen paylasirsa sevinirim.
Birde yaz geldi bebekle yolculuk etmek zorundayim. Sagilmis anne sutunu mumkunse 8-9 hatta 10-12 olsa ne guzel olurdu saat bozulmadan saklayabilecegim termos gibi bir seyler var midir?
Genelde anne sutu oda sicakliginda 8 saate kadar dayanir derler ama benim doctor bekletme o kadar sakin diyor, ustune yaz+UAE sicagini hesaba katarsak ben o riski goze almak istemiyorum.soyle icine koyup kafamin rahat olacagi bir teknoloji var midir?
Yoksa hangi marka organic bebek kavanoz yemegini tavsiye edersiniz?
Tabi guvenlik nedeniyle havaalani gvenligi sorun cikarir mi elimde bir kac sise meyve suyu, sut ve su ile ucaga alirlar mi?
Gecenlerde bir arkadas 4 aylik bebegine demir vitamini vermeye basladigini soyledi, bukonuda kisiden doktoruna gore degisen bir durum, ne zaman baslamak gerek demir olayina. Aciklayici bilgi ekte linki:
Eger bunlarin hic birini bulamazsin burda derseniz, diger ulkelede yasayan es dosttan
rica etmeden once amozon gibi siteleri denemis ve bu siteden her istedigini siparis edebilirsin, zamaninda ve sorunsuz geliyor diye tavsiye edebileceginiz bir site var midir?
Gumruge, bu ulkeye takilmadan gelecek bir site lutfen.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder