19 Mart 2012 Pazartesi

Sena'dan son gelismeler


Sena’m artik please, thank you ve sorry’yi cok guzel suistimal eder sekilde kullanmaya basladi.
Mesi’ye bir tane geciriyor, sonra en tatli haliyle sorry diyor
Dondurma aliyorum yada cikolatali sut ve bana yine en tatli haliyle thank you mumy, hatta dun thank you so much dedi, mest oldum.
3.3 yasinda gayet normal ama iste biz yeni duydugumuz icin seviniyorum.
Dun yuzdurdum onu aslinda yasak, kulaginda su varmis ve 30% az duyuyormus sol kulagi, valla bu doktora giden herkese ayni sey soyluyor bu hatun, Justin, Laura hepsinede ayni seyi soylemis.
Valla yuzemezse Sena cok kotu olacak, onu ozellikle yazin en buyuk eglencesi benim tek kalem
Yarin Stiles’a gidiyoruz, haftayada baska bir doktora goturup second third opinion alcaz artik.
Insallah ameliyatsiz, tup taktirmaya gerek kalmadan hallolur, kendiliginden iyilesir. Cocuklarda cok SIK rastlanan birseymis ve bakinca bu cocuklarin hic biri iyi konusamiyor hala belkide kulak sorun yaratiyor bilmiyorum ama ameliyatsiz halletsek ve hemen gecse ne guzel olur. Simdi onun stresini yasiyoruz. Her aksam Zrytex diye bir ilaci aliyor, Gecende Emel o ilacta parafen mi paraben mi ne varmis, alternatifi baska bir ilac var ben onu kullaniyorum dedi, haa Teo’da da varmis ayni sorun.
Bakalim hepsi de iyilesir bir an once umarim.
Annem dondu ve bizim hayat alt ust oldu ama mecbur alisiyoruz.
Sena’m masallah yataginda yatiyor annem gittiginden beri valla arada bir zirliyor ama hemen gidip ustunu ortuyorum ve bir daha hic kalkmiyor, dun gece hic aglamadi, ben uyandim ustunu acmis mi kapatayim diye yanina gittimki tabiki ustu acikti, ustunu surekli aciyor bende corapla yatiriyorum mecburen, neyse havalar isinmaya basladi, yakinda ona da gerek kalmayacak.
Bizim yatagi tamamen unuttu, kendi yatagini cok seviyor, gecen hatta opuyordu, cok komik, sevdigi seyleri mesela battaniyesini (meshur Pi) falanda opuyor, abartti uc tanesi ile yatiyor, ve Sabah kalktiginda ucunu birden toplayip top gibi kucagina alip oyle yataktan kalkiyor, o pi’leri ile tirnagi ile kenarlarini TIKIR TIKIR TIKLATMAK cok hosuna gidiyor, oyle tatli ve sevimliki.
Cuma gunu Sabah kalkmis bu oturma odasina gitmis tek basina oturuyor, G disaridaymis gelmis onu boyle gormus, bende iceride uyuyorum halbuki, yazik hafta sonu oldugunun farkinda degil, uyaniyor kimse yok, herhalde ofisteler diye kaderine razi gelmis tek basina oturuyor oturma odasinda almis pilerini kucagina
O yuzden korkuyorum kapiyi acip gitse haberimiz olmaz ve kapi iceriden disaridan hic bir sekilde kilitlenmiyor.Mesi’de fosur fosur uyuyor, neyse artik kaldiriyorum Mesi’yi ben gitmeden.

Annemin faydalarindan biride yatagina alistirmak oldu onu. Umarim beni istemez uyudugunda, tabii aksamlari oyle gec yatiyorki bu aralar, yada gec yatmadigi gunler genelde ogle uykusunu atlattigi gunler oldugu icin yorgunluktan uyanmiyor, yoksa geceleri bayagi uyaniyordu annem varken.

Kuzum ikinci basvurdugumuz okulundan da kabul edildi, GEMS’e gittik 11 Mart 2012’de ve onu birakip gitmeme kesin izin vermez cok aglar derken, umurunda olmadi, Sena anne tuvalete gidip gelecek sen burda oyna tamam mi dedim, hic sesini cikarmadi.
Allahtan en sevdigi oyuncaklardan olan, mutfak ve mutfak esyalarini gorunce beni unuttu ve zaten tum assessment boyuncada onlarla oynamis, ogretmen cikista she loved it didn’t want to leave the kitchen toy dedi, ama neyseki ertesi gun arayip kabul ettiler, zaten bu kadar tatli bir kizi kim kabul etmezse onlarin aklina sasarim, Miguel de vardi sinifindan oda buyuk ihtimalle kabul edilmistir, bari ayni sinifta olsalar en azindan tanidik bir yuz olur. Andrew’de oraya gidecekmis ama KG2’dan basliyacakmis, Andrew’u da seviyor halbuki

Baska bir cocugu cikardilar interview sirasinda ve anne babasina teslim ettiler, baska cocuklara vuruyordu cikarmak zorunda kaldik dedi ve ben Allah’a sukurler ettim, o cocuk benim cocugum olabilirdi, cok zor bir durum.

Kizimi o konuda pisirik bile buluyorum, aslinda o olmasi gerektigi gibi ama bir kac canavar cocuk yuzunden kendisini korumasini bilmeli diye dusunuyorum, insallah yasina uygun guzel, baris ve huzur icinde bir okul hayati olur.
Insallah dogru karari vermisizdir ve o okulda cok mutlu olur. Nisanda Brighton var bakalim o gorusme nasil gececek. Ben hala Brighton’dan vazgecmis degilim, fiyat iki katida olsa, umurumda degil, en iyisi neyse o olsun, hayirlisi olsun ve onu karar verelim.

Askim aksam uyurken annesi ve babasi ile uymak istiyor, sonra parmaklari ile sayiyor, anne, baba, Sena diyor bir iki uc sayiyor, sonra bir babasini bir beni opuyor, I love you diyor bizi mest ediyor.
Nerde dady diyip duruyor G olmadiginda, babasina asik ama ayni zamanda biliyorki ben hayir diyorsam baba ile hala sansi var.
Dun kotu bir sey oldu cok uzuldum, bu TV seyretmek istiyor, uyumak istemiyor bende yataga hazirlamaya calisiyorum, cebellesiyoruz birlikte, G Sena’nin odasinda, bizde oturma odasinda, benim yatak odamin lambasida acik.
Bu en son su doktu yere ve sonra ben tabii yine cok buyuk tepki verince bu kacti simdi yedim seni dedim ve pesinden kosuyormus gibi yaptim ama kosmadim, buda korka korka kacti bizim odaya babasina kurtarmasi icin, sonra bir aglama sesi ciglik duydum, dedim eyvah bir yere carpti icim gitti, meger babayi goremeyince annede pesinde diye korkmus, yavrum benim ya. Benden bu kadar korkmasi uzdu beni ama sorun biri onun pesindeyse korkuyor, oyun bile olsa, yoksa ben o kadar korkunc degilim ama onu korkuttuguma uzuldum bu kadar istemeden de olsa. Neyse daha dikkatli olcam, yavrum hala gozleri aglamasi gozumun onunde icim parcalaniyor aklima geldikce.

Artik bize dady ve mumy diyor, okulda TV’de duyuyor galiba ve kendi kendine degistirdi, anne baba diyorum ama sureklide cocuga anne de baba de demek istemiyorum, bir surede boyle desin bakalim.

Bu aralar Caillou ‘yu cok seviyor, sarkisina bayiliyor, oda soylemeye calisiyor, sonra Dora sarkisinda da kendinden geciyor, hepimizi tempo tutmaya zorluyor.
Ona bale show DVD ve muzik CD ‘leri aldim, Swan Lake’i hep sevmisti ama kalitesi kotu oldugu icin iyi olan bir tane aldim, henuz izlemedi, merak ediyorum begencek mi diye.

Ipad’de oyun oynamayi cok seviyor, ben hala hediyemi acmadim bile bu aksam insallah hemen acip oyunlar yukluycem.Onun icin iyi olanlari yuklemem lazim yoksa sabahtan aksama kadar oyun oynamak isteyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder