5 Mart 2012 Pazartesi

Kadinca

Gecen gun arkadasim Derya Deryaca Bakis adli blogunda kadin kadina takilalim demis ve begendigi bir kac guzellik markasini bizimle paylasmis, bende burada not edip kendim icin bir liste hazirlamak istiyorum, bir gun bakarsiniz makyaj yapmaya baslarim, artik baslasam iyi olacak, zira kopartayi duzeltmek giderek zorlasiyor yas ilerledikce...

Once parfumler...

Benim vazgecilmez parfumum Issey Miyake... Gecen Ayse Arman'da 15 yildir bu kokuyu tek gecerim dedi. Ben nedense ayni parfume takilip kalmamak gerektigini ve surekli yeni parfumler denemek gerektigini dusunmek gibi sacma bir durumda oldugum icin yillardir o parfumden bu parfume atladim, halbuki sevdigim parfumde kalsam, hem herkesin o kokuyu duydugunda bu koku Nilgun'un deme sanslari olcakti (bu cok muhim bir sey tabii:-) hem de yillarca sacma sapan parfumlere para verip parami bosa harcamamis olacaktim.
Ayse Arman'in yazisini okuduktan sonra, evet ya tabii ya, ben yillardir bu parfumun ustune tanimadim zaten ve evde cok az kalmis parfumun bitmesin diye sakliyorum,korka korka kullaniyorum, bitince baska yeni bir parfum almak zorunlulugum varmis gibi, aynisindan almak aklima gelmiyor, niye baska parfum sevdasindan vazgecip bildigime sevdigime sarilmiyorum ki oldum ve karar verdim, arada cok begendigim koku duyarsam isimlerini alip deniycem kendi tenim uzerimde ama Issey Miyake'den vazgecmek yok artik! Ohh be yillardir arada hep alip kullansamda cogu zaman sevdigim parfumden kendimi mahrum etmisim.

Birde kocamin favori kokusu varki ondan da vazgecemiycem dogal olarak Coco Chanel...

Simdi Derya'nin parfumunu deniycem uzerimde. Bir cok kez degisik kokusunu denedim ama bunu denedigimi sanmiyorum.
Bulgari BVL II.

Gunluk olarakda Omnia Christalline kullaniyormus.
veee Estee Lauderin Sensuous Nude


Mankenlerin kulis arkasında ki makyözlerin kullandığı fırçalara benzeyen rümel!


Dior Show.

Kalın fırçasıyla ciddi anlamda hem kıvrık kıvrık yapıyor kirpikleri, hemde dolduruyor tek tek. 
Mavi, siyah ve kahvesi varmis.


Diorun bir de Lipstickleri harika imis. Uzun süre kalmasından ziyade renkleri ve dudakta ki etkisi çok konforlu ve seksi!

Farlarda ise Chaneli tek geçerim! Dior, Estee Lauder, Helena Rubinstein vs. bunlar hikaye!

Birde cilt bakım var tabii.

RIMEL

Mac in bu rimeli inanilmaz cift hazneli hem dolgun hem uzun gosteriyor bagimlisi oluyorsunuz

Lancome hypnose'un izerine rimel taniniyorum! bunu bir cok kisi tavsiye etti.



KREMLER!

Sizi bilmiyorum yalnız bana en iyi gelen marka Lancome bu konuda. Her cilt farklı, her kadın ayrı olduğu için bu konuda herkes kendi cildine göre seçmesi gerekiyor, yalnız Lancome bu konuda bana göre bayağı bir ilerde. Chanelin ise göz nemlendiricileri mükemmel!
Denise'in favori kremi ise La Perla idi galiba, double check etmem lazim nasil yazildigini...

Vucut kremlerinde ise çok basit bir krem kullanıyorum; Dove! demis Derya

yüzümü yıkama sabunu da; Dove!

Gayette güzel!

Ha bir de oje vardı. flormar ojeler gani evde, yalnız bir günden fazla gitmesini isiyorsan ve üç saniyede kurusun diyorsan Dior! Ama renkleri benim hoşuma gitmiyor. 

Alternatifim MAC

Göz kalemi kullanıyorsanız benim gibi hergün o zaman mutlaka ama mutlaka Lancome! alternatifi yok!

Selülitlere karşı çok etkili bir ürün var, ve gerçekten çok işe yarıyor! 


Guam Yosun Fangosu.

Bu arada fotograflari ile Derya'nin yazdigi yaziyi okumak icin asagidaki linke tiklayin zira bu yazi onun yazisindan bir kopya oldu!

http://deryacabakis.blogspot.com/2012/02/yeniden-yineden-yediden-yetmisten.html

Fondotende de 

Estee Lauder, Revelation Make Up. süpermis
buda Derya'ca bir tavsiye yine

2 yorum:

  1. Nillym balim benim ya! :-) Honeyim benim:-) bu arada nasil begendin mi parfümü? :-)

    YanıtlaSil
  2. Galiba dun senin parfumunu kazagima surdum Hala kokuyor ve Cok guzel kokuyor, hakliymissin! Canim benim senin zevkine zaten guvenmemek olmazdi
    Optum

    YanıtlaSil