9 Mart 2012 Cuma

AD'de Turk Yemekleri

Doner, Kebap, peynir, soda

Khalidiya'da Lubnan Flowers var kesinlikle tavsiye ederim. kulturleri de bize cok yakin izgara cesitleri, kebaplar, incik pilav, yaprak sarma ve ayni bizim sutlacimiza benzer bir tatlilari var ancak sutlactan daha guzel diyebilirim bal ve fistik ile tatlandirilmis. menulerinde turk kahvesi de var ama tabiki tadi bizimki gibi degil.

Ayrica Corniche deki (Khalidiya caddesi) donercinin doneri harika,yeri benzincinin ve Burger King’in yani. Ismi Al Safadi .Turkiye de bile boylesini yemedim ben. bana sadece birkac bina uzaklikta haftada bir yerim.

Lebanon flower i denedik ve cook begendik... Esim grill prawn siparisi verdi. Hata birazda dalga gectim...Lubnan rest. yenilecek en son seyin deniz urunleri oldugunu dusunuyordum ama grill prawn lari yedikten sonra fikrim degisti..:) Hayatimda humus yemedim, ilk humusunu orada yedim ve begendim.. Esim bir cok ortadogu ulkelerinde humus tatmis biri olarak buradaki humusu cok begendi... Yemek oncesi sunulan yesillikler ne kadar tazeydi... domates, salatalik, roka ve zeytin... Menulerindeki diger alternatiflerde itina ile test edilecek zaman icersinde...:)

bende kebaplarini denedim cok lezzetli lahmacuna benzeyen biseyleri var o da lezzetli mercimek corbasi cok guzel tavsiye ederim,ama benim midemi bozuyor artik yagindan midir nedir bilemedim her yemem de kotu oluyorum ama cok lezizler ..

Doner icin khalidiya'daki " shish shawarma"yi da tavsiye ediyorum. Donerci ustalari Turk. Ozellikle tavuk guzel. Pidesini de kendileri yapiyorlar.

Zeytinyagi, Salgam, zeytin, zeytin ezmesi, nareksili sos, sirke, dogadan bitki cayi tasimaniza gerek yok!  Sectiginiz sepetiniz adrese teslim geliyor, hem Turk lezzeti hem de harika bir hediye olur valla bilgi icin 050 2946252 info@tree-int.com Facebook grubu icin TurkishGourmetProducts.Dubai.


Lulu Khalidiya Mall'da Murat Bey adlı bir turk markasının 10 - 15 çeşide yakın peynirini satıyorlar. Peynirlerin kapalı satıldığı bölümde. Ben aldım, aldıklarımın hepsinin tadı harikaydi.

Evet aldım ve cok lezzetli, hem çörek oytlusu var hem de dil peyniri tadında olan var :)
Bende bugün oradan sırma marka soda aldım...meyvesi sade çeşitlerinde var..

Fethiye Abla var, 0506412982 o da yemek yapıyor dışarıya.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder