24 Mart 2012 Cumartesi

PuCCa'yi okuyup, Yalan Dunya izleyip bol bol guluyorum

Bu hatun cok komik ya, paso kufrediyor falan ama gozlemler, yorumlar, bakis acisi acayip komik, biirnci kitabi cabucak bitirdim, ikiniside yarida, Oznur'a da verdik ilkini oda katila katila okuyormus, hay sen cok yasa PuCca ya simdi resmen olaylari senin gozunden gorup anlatmaya basladim kendi kendime, icimden de bol bol kufur ediyorum ama senin kadar cesur degilim oyle burda ulu orta yazacak kadar.

PuCCa'nin Milletteki yazilarini okumak icin

http://www.milliyet.com.tr/DetayliArama.aspx?aType=YazarTumYaziArsiv&PAGE=1&ItemsPerPage=10&AuthorID=263


Ayse Arman ile yaptigi roportaj icin ve gercek yuzunu gormek icin


http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=19329013


Tuna Kiremitcinin hakkinda yaziyi okumak icin


http://hurarsiv.hurriyet.com.tr/goster/ShowNew.aspx?id=19398554


Artik basima ne gelse bakiyorum PuCCa gibi tepki veriyorum falan, mesela

Sena'yi iki okul kabul eti diye KG1'a sanki kizim Harward'a kabul edilmis gibi sevindigimi gorunce abartsaydin Nilgun, cus yani , alt tarafi bir okul ustelik ogretmenlerinin cogu ya sarhos, ayyas, yada Kanada'nin, Amerika'nin, Ingilterenin nerde cer copu varsa toplanmis gelmis Abu Dhabi'de ogretmenlik yapioyor, yani kizin buranin en iyi okuluna gitse bile bu insanlarin eline emanet diye kendimi frenledim biraz zira bende bir gururlanmalar, kizimla bir boburlenmeler icten ice girla gidiyordu. Iste benim kizim gibi guzelini, sevimlisini, ayni zamanda akilli ve cevigini nerden bulacaklar falan filan...
Adam kota dolduramais, siniflar bos kalmasin diye onune geleni aliyor iste. Alsa nolur, alt tarafi anaokulu iste. Neyse okul bulamiycam diye cok korkmustum, stres olmustum o yuzden sevincimde asiri oldu.

Sonra bugun sabah yoga yaparken, dedim hocaya ne zamandir Hooonnnn yapmadik onu yapalim dedim, su kulaklari tikayip derin nefes alip sonrada camis gibi honnnnn diye bagirip tutresimleri kafanin icinde duydugun sey...

Ilkinde sesim pek cikmadi, ayiptir soylemesi utaniyor insan bagirmaya, sonra ikncisinde dedim ne utaniyorsun kizim adama onca parayi utanmak icin mi veriyorum , basladim PuCCa deyimiyle dotume gergedan girmis gibi bagirmaya,  sonra bir iki kez sonra ses de gitti, bogazim giciklandi, iki saniye sonra bogurerek oksuren bir tip, o yetmedi ses iyi guzel basliyor sonra bogazi kesilmis inek sesine donusuyor, boyle sanki biri bogazimi kesiyor gibi acayip komik ve rezil bir hal aliyor, sonra baktim bizim yogi tutamadi kendini basladi gulmeye sonra da ben basladim gulmeye sonrada bitirdik haliyle dersi. Agiz tadiyla honnnlayamadikbile (bunun ismini ogrensem iyi olur)

Bu aralar diger guldugu seyde Yalan Dunya dizisi, Allam ya ne komik tipler, her biri birbirinden komik, bayiliyorum, kahkahalr ile guluyorum, emeginize saglik, dizinin dibi, uber serin!:-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder