21 Temmuz 2015 Salı

10. Evlilik Yildonumumuz

Evet 2015 Temmuz ayinda 10. yilimizi dolduruyoruz
2005'te evlenmistik 5'li rakamlari severim, 1975 dogumluyum
2015 yilinin da bana ugur getirdigini dusunuyorum
Bu hafta sonu esimle bir kacamak yapacagiz kizim da yok
A. Armanlik bir yazi cikar mi acaba gorecegiz:-)

Yukardakileri yazmisim kalmisim, tasinma telasindan, yogunlugundan anca firsatim oldu simdi devamini yazabiliyorum asagida:

Evet cok guzeldi, cok keyifliydi
En son 7 yil oncesine donduk
Esimle ilk Abu Dhabi'ye tasindigimizda cok giderdik, cok sevdim hep Dubai'yi
Kizim dogunca pek gidemez olduk, gittigimizde de cocuk magazasi bakmaktan onu tasimaktan helak olup tadini cikaramadan doner olduk
Bu sefer kuzum yoktu
Istedigim magazalari gezdim, cocukla alakali olmayan seyler aldim
Cocuklarin kabul edilmedigi bir restoranda yemegimizi yedik ve muhtesem bir restorandi, oraya gunduz gitmek istiyorum hava iyi oldugu zaman ogle yemegi icin bir dahaki seferine, manzaranin hakkini verebilmek icin, aksam karanlikti. Yemekler cok lezzetliydi Pierchic... ismi gibi sik bir yer, guzel manzarali denizin ortasinda...
Yine ev sevdigimiz favori otelimizde kaldik bu sefer Dar Al Masyaf degil Mina A Salam'da yer ayirdik, ikimizin de cimriligi ustundeydi nedense... Fakat sansimiza ve ordaki calisan otel muduru sayesinde upgrade edildik ve Al Qasr da kaldik, Uc otelde ayri guzel aslinda ucunu de seviyorum. Mina A Salam gym ve souk'a daha yakin odalarda guzel ancak odamiz insaata baktigi icin memnun kalmadim ve otelle konustuktan sonra 15 dakika icinde sizi upgrade ediyoruz diye aradilar Ama bizde ilk ve 7. veya 8. evlilik yildonumuzu (hatirlayamiyorum hangisiydi) orda kutladik, buda 10. yil boru degil. O kadar kiyaklari dokunsun. Benimde otel icin iyi bir elestri yazmam lazim aklimda en kisa zamanda yapacagim ayrica, otel mudurunu de oven bir mail atacagim patronuna. Kartini aldim. Cok hosuma gitti beni dinleyip anlamasi ve hemen cozum getirip yardim etmesi.
Odamiz guzeldi, spor bile yaptim, derse katildim, yuzdum, kahvaltimiz cok guzeldi, aksam yemegimiz lezizdi, islerimizi yaptik, gormek istedigimiz mekanlara gittik. Kisacasi keyifli  bir hafta sonu guzel bir yildonumu oldu. O otele gidersem bir daha iki gece kalacagim, yapacak cok sey oluyor ve biz hepsini yapamadan geri geliyoruz. Kumsalda yurumek, yuzmek ve duvara tirmanma kismini yapamadim bile.
Bunu 23 Agustos'ta yaziyorum: Mail attim bize yardimci olan kisiye tesekkur maili attim ve bana bir iyilik yapin bunu patronuza da forward edin dedim, size tesekkur etmeli dedim. Birde trip adviser da guzel bir elestri yazdim. Hep sikayet edecek degiliz, iyi seyleri de ovup odullendirmek ve gormemezlikten gelmemek lazim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder