29 Temmuz 2015 Çarşamba

Dubai- Abu Dhabi Farki

Bu farkin farkina cok once varmistim zaten, aci bir gercekti ilk anladigimda.  Aciydi cunku ben sIkIci tarafta AD'de yasiyordum ve her gittigimizde niye biz burda yasamiyoruz yaaa diye agliyordum. Ancak esim de ben de burda yasiyorduk ve orada is bulmadan evi tasimak anlamli degildi, zaten 3 yilin sonunda kizimiz gelince hayatimiza, Dubai defterini yada hayalini kapattim. Simdi buyudu artik onunla hersey cok daha kolay ve kafami karistiriyor ustelik esimin isi Dubai'de ben de is bulursam bizi EP disinda hic bir sey baglamiyor burda ondan da vazgeceriz artik o kadar degil. Bunun icin benim ciddi ciddi is bakmam gerekiyor ama is bakmak kadar depresif bir sey yok. Daha yeni ev tasimisiz simdi nasil is bakacagim onu da bilmiyorum ustelik tasinmak bu sefer cok yormusken beni hem fiziksel hem psikolojik. 
Uzun zamandir Dubai'de vakit harcamamistik esimle,  gecenlerde evlilik yildonumuz icin gittigimizde - ustelik yanimizda Sena olmadan, sadece cocuk magazasi dolasmak zorunda kalmadan, onun istedigi seyleri yapmakla kisitlanmadan gezmek- iyi geldi ozlemisim ve farki daha iyi gorup anladim bir kez daha.  Uyuyan devi uyandirdim kisacasi icimdeki. Hersey cok daha iyi Abu Dhabi'den , insanlar ve kalitesi, magazalar, restoranlar, opsiyonun daha cok her konuda bir kere, aradigin herseyin daha iyisini bulabiliyorsun. Mentalite farkli, daha cosmopolitan... Bazen cok uzuluyorum 10 yilimi burda gecirmekten dolayi. Ustelik ben hic bir sehirde 7 yildan fazla yasamadim, oda Istanbul'du ve 4 yildan sonra bir yil ara verip Londra'ya gecmistim yani 7 yil ust uste bile yasmadim. Bu rekoru kira kira Abu Dhabi mi kiracakti yani?... Ustelik Istanbul'un ustune gul kokladim?!! Valla artik yakinlarda guzel harika bir ulkeye tasinmayi haketim bence... Hayir henuz Turkiye degil bu sefer Avrupa istiyorum Asya da olur Amerika da... Fazla mi uctum? ben isterim, isteyenin bir vermeyenin bin yuzu kara olsun, bizim icin en hayirlisi en eglencelisi en verimlisi en guzeli neyse o olsun... Amin!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder