29 Temmuz 2015 Çarşamba

Tasiniyoruz!!!

Tasinmak ev degistirmek benim kaderim bunu kabul etmem gerek artik...
Cocuklugumdan beri bir sehirden digerine tasindik, eger biraz fazla kalmissak ayni sehirde mutlaka bir kac ev degistirmisizdir. Annem biktim artik tasinmaktan diyip son zamanlarda oturup agladiginda tasinma oncesi neden agliyor ne guzel yeni ev yeni baslangiclar diye dusunmustum, anlayamamistim ama yanilmisim. Yas ile alakali ayni zamanda galiba, insan yas alinca artik kok salmak mi istiyor, bir duzeni mi olsun istiyor bilemiyorum,  tum isi kendin yapmaya baslayinca anliyorsun ne kadar zor oldugunu. Ayrica gittigin yer bir oncekinden iyi de olsa insan yine ayrilirken biraz buruk hissediyor. Ben de Abu Dhabi'de dorduncu evime tasindim! Ilki evlenip geldigim daireydi, cok sevmistim, cok mutlu oldum, sonra kizim dogunca ve bakicisi evimize tasininca cok kucuk geldi ayni binada buyuk bir daireye ciktik, zevkle yaptik tasinma isini, cok kolay olmustu,  aksamlari Mesi ile tasidik asansorle bir cok seyi,  temizleyip yerlestirdik. Kolay degildi tabii, kolay derken cok isteyerek yaptigimiz icin kolay geldi, yoksa az hamallik etmedik.  Sonra Reem adasina gectik hic istemedim oraya tasinmaya, mahallemden ayrilmaya, cok uzgundum, o binadan ayrilmak cok zor geldi Remah Tower... nasil kolay olsun evlenmisim gozumu acmisim o binadayim, dogurmusum, kizim gozunu orda acmis, hem bolgeyi seviyordum binayi seviyordum cok agir geldi ayrilmak, hatta house leaving partisi vermistik tasinmadan son gun once, bir konusma yapmistim, sarhos, biraz uzgun ama arkadaslarimla beraber birlikte hoscakal dedik binamiza evimize, guzel bir konusma yaptim diye hatirliyorum he he...Reem'deki evimize bir yilda zor alistim. Hic bir zaman da cok sevmedim, kendi evimiz olsada. Tasinma nedenimiz buydu evimizi almistik ve kiradan kurtulmak istedigimiz icin. 3 yildan sonra (Mayis 2012'de tasinmistik, simdi de 30 Temmuz 2015'te ayrildik) daha buyuk eve ihtiyacimiz oldugundan, kizimin okuluna ve EP'ye yakin olmak istedigimiz icin tekrar tasindik. Sancili oldu, cok isi vardi, iste yogun calistim izin almadim, istesemde alamazdim zaten, tasindim hala cok eksigim var ama umarim bir an once yerlestirip evimizin tadini cikartabiliriz. AD'de ilk kez balkonum daha dogrusu balkonlarim var cok mutlyum. EP manzarali, Khalidiya'da, daha ne isteyeyim. Tek sorun isime biraz uzak ama oda cok kotu degil.  Abu Dhabi'de fazla yasamis biri icin uzak, yoksa 13 dakika da gidiyorum, (sorun park etmekte ve ise tekrar 7 dakikada yurumekte oyle sacma bir durum) gerci trafik yok su aralar trafik olunca nasil olacak test etmedim henuz. Kizim gelmeden evi yerlestirip ozellikle onun odasini tamamlamak istiyorum. Su an hersey ortalikta, bir suru sey yerkerde aliyorum aliyorum hala bir seyler disarda kaliyor anlamadim, iki odalik evde nasil sigmisiz simdi bu kocaman yere sigamiyoruz sasip kaliyoruz esimle. Evi ilk gordugumdeki o surat ifadesini gormek icin sabirsizlaniyorum kizimin... umarim harika anilari biriktirdigimiz, cok mutlu oldugumuz bir ev olur bu ev. Ayrildigimizda da cok daha guzel bir yer, sehir ve/veya ulke icin ayriliriz. Cunku biliyorum burada da geciciyiz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder