29 Temmuz 2015 Çarşamba

Kuzum

Kizimi anneanne ile biraktim yine cok ozledim daha fenasi o bizi cok ozlemis

Seneye daha buyuk olacak ama onu bir daha birakmamaya karar verdim
1 ay goremiyecegim ve zaten calisan bir anne olarak kizimi az goruyorum birde koca bir ayin bizden calinmasini istemiyorum.
Turkce ogrenmesi ve daha keyifli vakit gecirmesi, yazin burdaki cehennem sicagi yuzunden eve, binalarin icine tikilp kalmasina icim elvermedigi icin,  ustelik dedesi anneannesi dayisi ve kuzeni ile vakit gecirmesini istedigim icin  bu karari verdik ama ozlem agir geldi bu sefer.
Zaten biraz daha buyudugunde biz istesekte kalmaz bizimle.
Kucukken tadini cikarayim bizi tercih etmesinin.
Gecenlerde Oznur hatirlatti  unutmusum bu hikayeyi.
Buraya yazayim
Gecen sene baby shower'inda evinde oldugumuz bayan Sena ve arkadasi Bora'ya birseyi almamasini soylemis onlar icin tehlikeli olabilecegi icin bununla oynamayin diye uyarmis, Sena su cevabi vermis kadina;
"We are Turkish and we speak Turkish, we don'tt understand you" demis...
Sen istedigini soyle biz bildigimizi yapacagiz cunku seni anlamiyoruz diyerek kaytatmaya calismis.
Ancak bunu Ingilizce soylemis tabiki...
Kadin da ama sen simdi Ingilizce konustun diyince bizimkisi ne yapti dusundu bilmiyorum ama cok tatli. Uyaniklik etmeye calismis o minik sevimli akliyla😄

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder