14 Mayıs 2015 Perşembe

Yardimci

Eskiden bakici derdindeydim ama benim artik bakicidan cok ev islerini yapacak herseyi cekip cevirecek birine ihtiyacim var kizim buyudu vaktinin cogunu okulda geciriyor artik babasi da cogu zaman evde o yuzden benim icin onemli olan ev islerini iyi kotaracak birini bulmak...
Hayatimda ikinci kez evimize birini ariyoruz calismak icin. Ilki 6 yil once idi, sadece 2 kisiyi gormustum ve ikincisini ise almistik, ilkini cok begendik ama yalancinin sahtekarin teki cikti daha ise baslamadan ve ikinci secimimiz ustelik ilk basta cokta emin olmadan karar verdik ama gel gorki ne sansliymisiz ne dogru karar vermisiz, resmen birbirimizin kaderi kismeti olduk, Mesi'miz mutlu oldu biz cok mutlu olduk.
Ancak artik anne olacak ve yollarimizin ayrilmasi gerekiyor, neyseki ve umarim Ekim'e kadar bizimle kalacak ama ben simdiden birini bulmak istiyorum ki Mesi egitsin onu ve Mesi'de cok yorulmasin.
Asil yazmak istedigim sey burada basliyor aslinda. Facebook'taki ilanima 40 kisi yorum yapti 5-10 kisi ozel mesaj atti, 20 kisiyi falan aradim sadece 4 kisi ile yuz yuze gorusme yapabildim henuz. Daha arayacak gorecek cok kisi var ben simdiden biktim yoruldum. Ilk gordugum kisiyi cok begendim, bugun konustum ki yakin bir arkadasimla oda bakici ararken onu cok begenmis ama yalancinin tekiymis, zaten hic ses cikmadi,sizle calismayi cok isterim dedigi halde- ayni seyi arkadasima da soylemis- buyuk hayal kirikligina ugradim, ilk gordugum ve begendigim kadin yalanci cikti hic ama hic oyle gostermiyor halbuki
Ikincisini begendim cunku zavalli bir kadin,  yerli bir ailenin yaninda cani cikmis bize gelirse hayatini yasayacak o da farkinda ama hemen karar vermek istemiyorum.
Ucuncusu pek istekli degildi
Dorduncusu sirin bir kizdi biraz moralim duzeldi, arayinca iyileri cikacak gibi ama sonra arkadasimla konusunca oda ayni sorunlari yasamis oldugunu anlatti. Uzun ve sevimsiz bir donem ama umarim ailemiz icin en iyisinde karar kilariz. Bir suru insan deli gibi bakici ararken yada baslarina gelenleri anlatirken ay ne sansliyim, iyiki onlarin yerinde degilim diye sevinirken simdi ayni tehlike ile karsi karsiyayim. Bir kere Turk ve Musluman iseniz burun kiviriyorlar ama kizamiyorum yasadiklari deneyimden sonra oyle bir genel yargi olusmus kafalarinda ve acikcasi bir cogu cahil oldugu icin kizamiyorum. Turkiye'nin nerde oldugunu hangi dil konustuklarini Arap olmadiklarini bilmiyorlar ama musluman oldugumuz icin ayni kategoriye koyuyorlar
Bazilari sirf para icin (tabiki para en onemli unsur burda ama ) sirf uc bes kurus daha fazla almak icin herkesi satmaya hazir olanlar var, marketi kizistirmak icin  ne kadar veriyorsun diyor su kadar diyorum su kadar verirsen gelirim diyor mesela oylelerini eliyorum hemen. Para tabiki onemli ama bunu daha zekice yapmamasi daha bastan doyumsuz birini gosteriyor. Kimi belli daha is gorusmesine gelmeden attitute veriyor Mirin kirinlar, kimi daha ilk arayisimda hemen yeni bir is bulmus oluyor ne ara ne cabuk! Bir suru insan ariyor biliyorum ama market gercekten kisizmis
Kimine cok uzuluyorum gercekten zor kosullarda calisiyorlar kiminin hic izin gunu yok kimi 2 yil boyunca evine gitmemis kimi uc kusurusa calisiyor kimini essek gibi calistiriyorlar
Ne zor hayatlar var...
Cogunun cocugu var iki, uc, dort hatta ...hicbirinin de kocasi yok etrafta... cocuklarina aileleri bakiyor burda calisip uc kurusla nasil hem kendilerini hem de ailelerini gecindiriyorlar anlamiyorum gercekten.
Hele gormeden yetistirdikleri cocuklar o ozlem nasil cekilir anlayamiyorum
Hepsine sordum cocugu olan birini istemiyorum ama hepsinin var, cocugu olursa kendimi kotu hissetcegim sanki o cocuklari ile kavusmasina engel ben olacakmisim gibi yada konustuklari zaman aglamalarina sahit olmak istemiyorum ben dayanamiyorum onlar nasil dayaniyor anlamiyorum... Bakalim bu macera nerelere goturecek bizi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder