4 Mayıs 2015 Pazartesi

Kyoto

Ucuncu gecemizde (29 Nisan) Kyoto Ryokan Kinoe otelde kaldik, gercek Japon evinden esinlenmis otel, Japon deneyimi yasayalim diye, yer yataklari, kapilar dolaplari
Yanliz bizim kaldigimiz odada yer yatagi yoktu, fark odememk icin ve sadeve 4-5 saat uyuyacagimiz icin ve pahali olan oda bayagi bir koktugu icin -hala bu kokunun tam olarak ne oldugunu anliyamadik- yesil cay degil miso mu acaba bilemiyorum, gerek yok dedik ama iyiki kaldik degisik bir deneyim oldu, ayakabilari cikarip giriyorsun otele, minicik bir bahseci var camdan gorebildigin icine giremedigin.
Yeri cok iyiydi tam Gion bolgesi

  1. Kinkaku-ji (The Golden Pavillion)
  2. Ginkaku-ji (The Silver Pavillion) ama tek bir silver olan kismi yok- yaninda hediyelik bir cok dukkan var, alisveris yapilabilir
  3. Philosopher's Walk muhtesemdi
  4. Eikando Temple harikaydi icine giriyorsun ve erafinda harika bir bahcesi vardi
  5. Nanzen-ji Temple
  6. Ryoan-Ji Temple-29 Nisan- tek basima gittim guzeldi ama cok cok super degil, gerci guzel fotolarim oldu golet var etrafinda renkli guzel cicekler, guzeldi ya aslinda , gidin gidin
  7. To-Ji Temple, cok sirin bir yer cok picturesque bir yer iyiki gitmisiz
  8. Gion
  9. Arashiyama Bamboo Grove-mihtesem bir yer dunya kadar gorecek yer vardi cogunu goremedik, gorduklerimizin herbiri birbirinden guzeldi, alisveris sovenuer magazalari muhtesemdi, cafeler restoranlar hepsi cok guzel gozukuyordu 4 saat gecirdik ama doyamadan donduk, biraz hediyelik alisveris yapabildim
  10. Tenryuji Temple-Arashiyama'da harika guzel bir bahcesi vardi, temple icine girebildik uzun yuruduk cok keyifli idI
  11. Togetsu-kyo Bridge- kopru altinda degisik bir ayin yapiyorlardi kizlar ve erkkeler videoya cektim ogrenmem lazim amac ne idi o ayinde soguk su icinde kalip bagiriyorlardi
  12. Kiyomizudera Temple
  13. Fushimi Inari-Traisha Shrine- hep acik o yuzden sabah erkenden git en tepeye cik beat the crowd!
  14. Heian Jingu Shrine
  15. Nijo-jo Castle
  16. Yasaka Shrine-Gion bolgesinde, icine girdim hep acik ama tam olarak gezemedim, ikinci otelimizin dibinde olmasina ve onunden 5-6 kez gecmeme ragmen
  17. Kyoto Imperial Palace-gittik ama icine gidemedik turla girilebiliyormus sadece
  18. sanjuusangen-do kaldigimiz otelin dibinde olmasina ragmen gidemedik vakit kalmadi! binlerce statues varmis
  19. Arashiyama da bir iki yer daha var gittigim bak, Kyoto station'dan 15 dakika, tren ile cok daha hizli, avoid taksi
  20. Chion-in Temple- buraya gidemedim ama cok sey kacirmadim bence
  21. Nishi Honganji Temple ve Higashi Honganij Temple bunlarin ikisi yan yana buyukler bayagi onunden gectim ama icine girmedim oteldeki kiz onlar icin onemli bir temple oldugunu soyledi ama hic must see listesinde olmadigi icin ve bakit kalmadigi icin icine girmedim
  22. Kitano Tenman-gu Shrine- tek basima gittim son gordugum temple oldu ancak cogu yeri tadilatta idi bosa gecti ama tadilattan sonra eminim cok iyi olacak, kirmizi bir koprusu var, uzaktan cektim fotosunu ama yanina gidemedim kapali oldugu icin
  23. Shijo dori street- guzel alisveris icin iyi bir yer, otelin onerdigi cayci da burdaydi ama cok pahaliydi Fikujuen- guzel uc bes katli bir store, restoran cafe, cay ve tatli magazasi ve cah fincanlari satiliyor


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder