4 Mayıs 2015 Pazartesi

Seul, Kore


Osaka, Kansai (KIX) havaalanindan gittik.
Osaka'dan Seul 1 saat 50 dakika surdu, Korean Airways ile uctuk cok guzeldi ucaklari kocamandi ve cok genisti
9.30-11.20 am arasi surdu ucus
30 Nisan-1 Mayis'ta ordaydik
Incheon havalani galiba en buyuk Airportmus dunyadaki
Pasaport kontrolde pasaportumu okuttuktan sonra makina Turkce konusmaya basladi, ne kadar mutlu oldum bravo adamlar kucuk seyler buyuk fark yaratir valla, cok hos bir surpriz oldu
Temiz buyuk guzel ama duty free magazalari erkenden kapaniyor inanamadim, harika bir souvenir magazasi vardi ama kapanmis sinir oldum kizima Kore national kiyafeti alamadim, hatta magnet bile alamadim istediklerimden
Yaklasik 10 saat surdu ucak yolculugu Seul'dan Abu Dhabi arasi, ruzgarin yonu ve siddetine gore daha az veye uzun surebiliyormus. Butun yol boyunca uyudum business class'in tadini uyuyarak ecirdim halbuki film seyretmek istiyordum bol bol ama olmadi, hic bir sey yemedim icmeden uyuyarak cabucak gecti 10 saat.
Kaldigimiz otelin ismi Imperial Palace Oteldi, otel guzel degildi cok sasali, Gangam bolgesinde yeri iyiydi ama
Gordugumuz Yerler:

1. Gyeongbokgung Palace (Kyung Bok Gung ) Palace, birde muzesi vardi yaninda cok guzeldi, ilk gittigimiz yer, guzel bir saray ve bahcesi de guzeldi.The National Palace Museum of Korea'da burdaydi guzeldi,  National Folk Museum varmis,hangisini gorduk gordugumhangisiydi bilemiyorum, hizli hizli gezdirdi bizi ev sahibimiz Ingilizcesi'de iyi degildi kocasi yoktu yanimizda pek bir sey anlamadik.
2. Insadong- Ilk gun gittik magnetimi aldigim yer alisveris icin muhtsem bir yerdi, cok sirin ibir cadde. 30 Nisan 2015
2. Itaewon- Alisveris icin guzel yemek icmek gece takilmak icin, yukardaki sarayin civarlarinda
3. War Memorial of Korea
4. Namsan Tower- 1 Mayis 2015 teleferik ile ciktik, altinda bir park var Namsan Park, yuruyerekde cikiliyor vakit yoktu yuruyemedik cok istedim ama!!! 1,5 km imis, ah o guzelim bahcede mis kokulu agaclar ve ciceklerin arasinda vakitsizlikten yuruyemedik ,
5. 63 Building, Guney Kore'nin en buyuk binalarindan, manzara iyiydi, son gun oraya gittik
6. Buckhon Hanok Village, buraya gitmisiz guya, soyle bir araba ile gectik, oldest and most beautiful buildings in Seul demis, they are traditional and were originally owned by Korean aristosrats.
7. Hongdae- cok kisa yuruduk burdan biraz, gencler takiliyor gece hayati icin iyiymis, full of music, lights and food, nightlife center and is located right next to a famous liberal arts university, burdan gectim. hatta ogrencilerin art works satiliyordu
8. Changdeokgung Palace-  burya gidemedik...
9. Cheonggyecheon Stream- burdan gecmisiz ilk geldigimiz gun guya, ama olay arabayla gecmek degil yuruyusmus
10. Han River- burasi 63 binasinin oldugu yer, insanlar yuzuyor, botlara biniyor guzeldiriding bike iyiymis burda
11. Ankara Park- Han River'a yakin Building 63, aksam yemegimizi burda yedik, iyi degildi yemek, D'nin yuzunden oldu guzelim Korean yemegini yemek nasip olmadi son aksamimizda...

Bizi guzel bir kirtasiye hediyelik esya ve daha fazlasinin oldugu bir yere goturdu ordan alisveris yaptim Sena'ya ve bana, ismini unuttum.

Goremediklerimiz
1. Hangang Park
2. Bongeunsa Park

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder