23 Mayıs 2015 Cumartesi

Kitap Klubu- Ingilazname

Gecenlerde arkadasim Yonca bana bir kitap yazdim okur musun dediginde hem onur duydum hem de bu kadar begenecegimi tahmin etmemistim acikcasi, kitabi iki gunde merakla ve keyifle arada bol bol kahkaha atarak okudum. Henuz yayinlanmamis kitabin ismi İngilazname. Kitabi Yonca cocuklarina bir miras olarak birakmak niyetiyle yazmis. Bence de cocuklarimiza birakabilecegimiz en guzel hediyelerden biri olmus. Yaptigimiz kitap gecelerinden birinde "herkes bir gun "o" kitabi yazmali" demistik, Yonca yazmis ve cok basarili bir kitap olmus. Okuduktan sonra ona bu kitap mutlaka yayinlanmali hatta bu kitap bizim kitap gecemizin konusu olmali ustelik en keyiflisinden "yazarli" dedim.  Bir tur gala acilisi oldu kitabin, grup uyeleri ile bulusup kitabi tartistik, yazari ile sohbet ettik.  Kitabi okumam icin bana ve sonrada AD Turkish Delights grubuna sundugu icin tesekkur ederim. Henuz yayinlanmamis bir kitabi okumak ve tartismak ustune de yazari ile tanismak insana zevk veriyor ve gizli bir bilgiye ulasma sansina erismis hissi veriyor...
Yonca kitabinda kendi hikayesini anlatiyor. Bir kere cesur, hayatini anlatmak yazmak sonrada okunmaya sunmak herkesin cesaret edebilecegi bir durum degil. Ikincisi guzel tespitler ve yorumlarda bulunmus, izlenimleri cok gercekci, basindan gecenleri de zaman zaman duygusal zaman zaman cok esprili bir sekilde izah etmis. Cok akici bir dille yazilmis, sizi hic SIKMIYOR okurken, kitap Abu Dhabi'ye gelince bitiyor, anliyacaginiz sonu olmayan bir kitap devami gelecektir diye bekliyorum. Umarim bu kitap bir gun yayinlanir ve cok okunur, cok sevilir. Bir cok okuyucunun olmasi dilegiyle...
Kitap gecemiz 17 Mayis ayinda Cafe Arabia'da oldu. 
Bir sonraki ise yine Ozge'nin iki hikaye kitabi ile olacak. Tarzi ve yazdiklari ilginc bir arkadas, daha once bahsetmistim blogumda, Haziran ayindaki kitap gecemizden ve kitaplari bitirdikten sonra tekrar yazacagim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder