7 Mart 2015 Cumartesi

Avrupa

Her ay 5 yazi yazma hedefimde zorlaniyorum, Subat ayinda 4 olmus mesela hemen telafi etmem lazim
Gunluk tuttugum icin bloguma yazma istegi duymuyorum cunku daha icten ve acik olabiliyorum hem de durust kendime karsi 
Ancak burdan da baskalarini da ilgilendiren seyler yazabilsem iyi olurdu
Su an kafa calismiyor
Aslinda kafam fazlaca mesgul ve dolu su aralar
Biraz duraklama donemine girdim pek uretemiyorum tembelim uyusugum enrejim yok
Her neyse kisaca Avrupa tatilimden bahsetmek istiyorum
Anlamliydi cunku;
Dogumgunum haftasi idi
Kar, kayak tatiliydi
Kizim kaymayi iyice ogrendi
Yeni iki ulke gordum
10 gunde 5 ulke gezdik
Esimle bulustuk, Senam cok mutluydu

Gittigim her yeri sevdim, huzurlu keyifli bir tatildi
Once Istanbul'a gittik Lemis'i gormek harika oldu, yapmak istedigim bir cok isi hallettim, cok kosturmaca oldu ama degdi, Hilton'da kaldik o oteli esimin neden sevdigini daha iyi anladim, zaten nikah gecemizde de orda kalmistik, guzel bir otel. Otelin tadini yine cikaramadik tabi kosturmaktan.
Sonra sevgililer gununde Salzburg'a gectik, kaldigimiz otel guzeldi sehir guzeldi ama pek fazla bir sey yapamadik, ertesi gun Kitzbuher'e gectik cok ciciydi orayi cok sevdim butik otelimiz de guzeldi kar guzeldi kayak guzeldi kasaba cok sirindi manzara harikaydi, sonra Cortina'ya gectik en cok orayi begendim cunku Carla'nin dedigi gibi posh bir yerdi insanlar yakisikli bakimli ve guzeldi, sehir canli idi, kayak, kar, manzara yemekler ve kokteyler harikaydi, magazalar cok guzeldi cok sIk kiyafetler vardi. Kaldigimiz otel fena degildi. Cortina Hotel'e bayildik, iki aksam ust uste gittik yemekler kokteyler ve garsonlar cok ama cok tatliydilar, dinner oncesi cok kalabalik guzel bir ortam vardi ama dinner zamani genelde bosaliyordu, canli muzikte harikaydi , sarki soyleyen adam cok ilgincti onu izlemek keyifliydi ve dinlemek... Festival varmis ama biz anladigimizda sonuna geldik, sonundaki kutlamalari kacirdik sadece kostumleri ile otele gelen insanlari gorunce anladik bir seyleri kacirdigimizi, cok sirin kostumlu insanlar vardi hatta bir grup Sirinler gibi giyinip gelmisti, Sena uyuya kalmisti uyandirmak istedik ama mumkun olmadi Mr G rica etti onu kucagina aldi ve Gargamel ve Sirin baba arasinda fotografini cektirdi sabah kalkinca gostermek icin. Cok tatlilardi. Iki gece kalacaktik ama 3. gecede orda kaldik uzattik cok sevdik Cortina'yi, Sena'nin kayak hocasi cok tatliydi Sarah, Italyanlar hep sirin zaten... Benim hoca haric cunku salak Ingilizce bilmiyordu ve ben ozellikle istedim Ingilizce bilsin diye adam right and left nedir Ingilizce onu bile bilmiyordu.
Kizim kaymayi cok sevdi, iki sene once kaymisti yine ancak bu sefer daha cok kaydi yorulmak bilmedi, skiing is my favourite thing diyor, sabah 9 dan aksan 4'e kadar kaydi inanilmaz. Hizli kayiyor korkusuz kayiyor, her seyi kucukken ogrenmenin faydasi bu iste.
Ordan zor ayrildik bu sefere Insbruck'a gittik, otelimiz yine guzeldi ve biz yine tadini cikaramadan ayrildik, dagin tepesine ciktik harika manzara vardi cok begendim, burda kaymadik fazla vaktimiz yok diye sightseeing yaptik ama orda kaymamak hata oldu. Cok sirin bir yer cok begendim cok tatli. sonra  Lihtenstayn ve Zurich yaptik, ertesi gun de uctuk zaten biz AD'ye esim Washington DC'ye.
Guzel keyifli bir dogumgunu haftasi oldu her yerde mutlaka bir pasta mum ufledim. Mr G delirdi, neyseki Senam annesinin heyecanini tasidigi icin hep bana yardimci oldu fotograflarimi cekti. Istanbulda otelimizi suslemis pasta almis mum koymus magnet almis ben cok seviyorum diye bir de resim yapmis bana tam bir surpriz yapmis ve tamamen onun fikriymis herseyi kendi dudunmus, babasina tek tek direktifleri vermis. Onun surpriz yapmak istemesi ve bunca ayrintiyi dusunmesi beni cok sevindirdi.
Simdiki hedefimiz Avrupa'da yasamak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder