31 Mart 2015 Salı

Detox

Bu yil su Detox olayina adam gibi girmem lazim, icimi emizlemek istioyorum vucuduma nefes aldirmak istiyorum

Arastirmalara devam, bana en uygun detox programini bulmaya calisiyorum
Duygu'da katildi neyseki onun sayesinde yakinda basliyacagimi umut ediyorum. Alternatiflerden biri bu ama zeytinyagi isi olayi bozdu. Su ise baslasam sonra cesit cesit detox'lar yapmak istiyorum en fazla uc gunluk senede uc-dort kez


DETOX

1. Gün

Sadece pismemiş meyve ve sebze
Domates-Salatalik-Renkli Biber-Marul-(Limon koyabilirsin bence)
Karpuz-Kavun-Cilek-Muz-Mandalina-Portakal-Elma-Papaya-Mango-Avakado

2. Gün
Saat 2 ye kadar taze meyve suyu
Portakal-Madalina-Elma-Mango-Papaya-Avakado-

2-6 arası aç kalıyorsun
Mix 600 ml water with 4 spoon salt
Drink 150 ml at 6 pm
And 150 ml at 8 pm
And at 10 pm drink 200 ml grapefruit and 200 ml olive oil mix
Go direct to bed and sleep lay straight

3. Gün

7 am and 9 am salt and water mixture 150 ml each (dunden hazirladigin)
10 am start drinking juice and/or eat fruits-ama yavas yavas ye saldirma
During the day eat light
Soup etc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder