7 Mart 2015 Cumartesi

Disneyland & Disney World

Ekim 2014'te gittik ama hala yazamadim
Kisaca soylemek istedigim bir sey var, mutlaka ama mutlaka her kucuk kizin hatta buyuk kizlarin mutlaka gitmesi gormesi gereken bir yer
Harikaydi en az Sena kadar mutluydum
Once L.A. deki Disneyland'e gittik bence L.A,  Orlando'daki Magic Kingdom'dan cok daha iyiydi
Simdiki aklim olsa Disneyland ustune Magic Kingdom yapmaz, Animal Kingdom veya Epcot yapardim
Orlando'ya da 1,5 gun icin gitme cilginligi yapmaz en az 4-5 gun harcardim. Epcot, Animal Kingdom icimde kaldi, Universal studios da... Valla zaten tekrar gitmek isterim Senayi da goturmek isterim o yuzden bir dahaki sefere diyorum artik.
L.A. de Mickey ve Minnie Mouse ile tanistik, Orlando'da yoktu ki bu Mickey Town'u gormek en iyisiydi, iyiki gitmisiz oraya.
Apayri bir dunya, o kadar cok sey varki onceden bilmek ayarlamak gereken. Ne kadar cok bilirsen maceranda o kadar kolay oluyor keske sunu da yapsaydim demiyorsun.
Bazi insanlar addict olmus, her gelisleri icin ayri bir rozet takiyorlar, cogu kisi kostumleri ile geziyor resmen kendilerini cizgifilm dunyasinda hissediyor, gercekten de sihirli bir dunya. Restoranlar, yemekler, menuler kisaca hersey o dunyaya gore yapilmis ayarlanmis. Holloween zamani da olunca daha renkli daha eglenceliydi, Mickey's Holloween parti vardi. Gosteriler, kahramanlar cok eglenceliydi.
Cikmak istemediginiz bir dunya.
Cok eglenceli keyifli yorucu ama tum yorgunluga deger
Sirada beklemek iskence ama biz cok ara bir zamanda gittigimiz icin cok kotu degildi yanliz tatil donemlerinde oraya gitmek istemem, beklemeyi sevmeyen biri olarak bu kadar beklemek bile beni delirtti daha fazlasini dusunemiyorum. Gosteriler kostumler ride'lar hersey cok eglenceli idi.
Bir application var ondan kalabalik durumunu hangi ride sirasinda kac dakikalik bekleme zamani gerektirdigi var. Daha bir cok ayrinti eminim var ama ben ogrenemeden geldik, bir sonrakine daha iyi hazirlik yapmak lazim ama biz galiba hemen hemen herseyi denedik ve deneyimledik. Kaldigimiz otel harikaydi, resmen hayvanat bahcesi gibiydi Animal Lodge, safari yaptik gibi oldu, dogal ortamlarinda gezinen bir cok hayvan vardi. Cok cici bir oteldi
Umarim kizimi bir kez daha goturme sansim olur, Mr G. buyuk ihtimal gelmez o yuzden sut kardesleri birlikte gorurmek lazim.
Kisacasi it was a magical experience!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder