23 Şubat 2015 Pazartesi

Lemis

Ah Lemisim vah Lemisim nasil birakip gittin beni?
Neden nicin diye sormak istemiyorum senin icin iyi olacak ki boyle oldu
Keske basina gelecek o iyi sey/ seyler ne ise burda yanimda olsaydi ama boylesinde hayir olduguna inanmak istiyorum
Seninle ne cok kaliteli keyifli eglenceli derin dolu dolu gunler yillar gecirdik
Ne cok eglendik gulduk dans ettik agladik paylasik konustuk dinledik anladik birbirimizi
Senin yerin doldurulmaz o kesin cok buyuk bir bosluk biraktin giderken ama biliyorum ki omur boyu surecek bir dostluk biraktin geriye
Kader bizi bir araya getirsin tekrar
Sansin bol olsun
Yolun acik olsun arkadasim

1 yorum:

  1. Ya demin yazdim bi ton simdi kayboldu yorumum :) kisaca sunu demek istemistim, kalbimi isitan, yuzumu hep gulduren biricik arkadasim daha coooook sey yasiycaz beraber! This is our journey!

    YanıtlaSil