30 Mart 2015 Pazartesi

Hafta Sonu Kacamagi... Dubai

Uzun zamandir gitmemistim
Cok ozlemisim
Ne iyi geldi
Her gittigimde oldugu gibi yine bunalima girdim
Ne cok sey kaciriyoruz biz AD'de yasayarak diyerekten
Birbirine bu kadar yakin iki ayri sehir nasil bu kadar farkli olabilir diye dusunuyorum her gittigimde
Kesinlikle cok daha eglenceli canli guzel
Arkadaslarimizi gorduk
Yedik icik bir gece gecirdik sabah gol kenarinda kosumu yaptim hava guzel manzara sahaneydi
Evet bir coguna gore sahte bir sehir ama cok iyi bir taklit sehir bu
Yada Abu Dhabi'den sonra cok iyi geliyor biemiyorum ama eger burada kalacaksak bence biz Dubai'ye tasinmamiz lazim
Artik confort bolgemizden kucuk guvenli heyecansiz surprizsiz sehrimizden ayrilmanin zamani geldi coktan gecti bile
Yeni maceralara ve bilinmezliklere yelken acmamiz lazim
Yoksa baska bir yere gitme cezaretimiz kalmayacak
Senam bile ben Dubai'de yasamak istemiyorum diyor ama bir gece daha kalabilir miyiz demekten de kendini alamiyor
O AD'yi cok seviyormus ama ne kacirdiginin farkinda olmadigi icin
30'larim AD'de gecti keske oyle olmasaymis diyorum her nekadar hayati iskaladigimi sanmasam da, daha heyecanli ve keyifli olabilirdi hayatimiz gibime geliyor.
Mart ayi bitiyor yarin saka gibi 2015 ucup gidiyor, ama ucmasin bu yili doya doya yasamak istiyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder